Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکست خانگی یاران جیمز هاردن.

طرفداری- تیم های بسکتبال هیوستون راکتس و نیواورلینز پلیکانز در نخستین دیدار خود در این فصل لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه تویوتا سنتر به مصاف هم رفتند که تیم میهمان با نتیجه 131-112 هیوستون را شکست داد.

تیم میهمان از همان ابتدای دیدار را بهتر آغاز کرد و با درخشش آنتونی دیویس و میروتیچ کوارتر نخست را با نتیجه 35-29 به سود خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر دوم هم پلیکانز موفق تر از هیوستون ظاهر شد و با 11 اختلاف امتیاز این کوارتر را به سود خود به پایان رساند.(36-25) تا نیمه اول با نتیجه 71-54 به سود پلیکانز به پایان برسد.

با شروع کوارتر سوم هیوستون کمی بهتر از قبل بازی کرد و با امتیازاتی که اریک گوردون به دست آورد بازی نزدیک تری را نسبت به دو کوارتر پیش به نمایش گذاشت اما بازهم در پیروزی در این کوارتر ناموفق بود و این کوارتر با نتیجه 30-30 به پایان رسید.

در نهایت و در کوارتر پایانی این پلیکانز بود که با درخشش دو غول خود در زیر سبد یعنی میروتیچ و آنتونی دیویس بازهم پیروز شود (30-28) تا درنهایت یک شکست خانگی سنگین را به نایب قهرمان فصل گذشته NBA در خانه خود تحمیل کند. درخشش میروتیچ در این دیدار و در لحظات حساس، از نکات جالب توجه این دیدار بود. میروتیچ با کسب 30 امتیاز نقش به سزایی در پیروزی پلیکانز ایفا کرد.

آنتونی دیویس با کسب 32 امتیاز، 16 ریباند و 8 پاس منجر به گل ستاره نیواورلینز در این دیدار بود. در مقابل هاردن شب کم فروغی داشت و با 19 امتیاز، 10 پاس منجر به گل و 9 ریباند نتوانست از شکست تیمش جلو گیری کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کد خبر 6096357

دیگر خبرها

  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول