Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان بانه گفت: درآمد ما از محل اعتبارات برگشتی ماده 88 تامین می شود که تنها 40 درصد این درآمدها در پنج مرحله به شهرستان اختصاص داده می شود.

جلال مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بین اینکه امسال بیش از سه میلیارد ریال درآمد از محل ماده 88 را به حساب خزانه واریز کردیم، اظهار داشت: اعتبارات ماده 88 در بین هیات های ورزشی تقسیم می شود که فعالیت بیشتری دارند و سالن در اختیار ندارد که درآمد زایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سال گذشته برای بهسازی و تعمیرات مکان های ورزشی هشت میلیارد ریال درخواست شد که 46 درصد این اعتبارات به شهرستان اختصاص یافت که صرف تعمیر و تجهیز سالن ورزشی تختی شد.
مرادی تاکید کرد: سالن ورزشی تختی یکی سالن های مناسب شهر بانه به خرابه ای تبدیل شده و کف و دیوار این سالن فرسوده و سیستم سرمایشی و گرمایشی آن از کار افتاده بود لذا این اعتبارات به تجهیز و تعمیر سالن تختی اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه از محل اعتبارات امسال پنج میلیارد ریال مصوب شده است، یادآور شد: اعتبارات موجود برای تعمیر و تجهیز این سالن کافی نیست که امیدواریم با اختصاص اعتبارات مورد نیاز امسال کف پوش و سیستم روشنایی آن را بهسازی کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان بانه گفت: برای تجهیز چمن مجموعه تختی در کمیته برنامه ریزی استان و شهرستان اعتباراتی مصوب شد که با اختصاص این اعتبارات چمن مصنوعی تختی نیز بازسازی می شود.
وی با بیان اینکه 31 هیات ورزشی در بانه داریم، افزود: هم اکنون 26 هیات ورزشی فعال است و مابقی هیات ها متقاضی ندارند و برای انتخاب رئیس هیات نیز با مشکل مواجه هستند.
مرادی هیات های ورزشی را بازوی توانمند سازمان ورزش و جوانان دانست و اظهار داشت: رشته های ورزشی اسکیت، دوچرخه سواری، تیراندازی با کمان و بدمینتون در بانه هیات ندارند و رئیس ژیمناستیک هم در حال تغییر است.
رئیس اداره ورزش و جوانان بانه گفت: باید برای ریاست هیات های ورزشی افرادی را انتخاب کنیم که توان و قدرت بالای رایزنی و چانه زنی داشته باشند تا بتوانند حامیان مالی جذب کنند ضمن اینکه هیات های ورزشی باید درآمدزایی هم داشته باشند تا بتوانند در حد توان خود ورزشکاران را به مسابقات مختلف اعزام کنند.
وی با بیان اینکه باشگاه های خصوصی تحت نظارت اداره ورزش و جوانان فعالیت می کنند، اضافه کرد: 34 باشگاه خصوصی در بانه فعال است که هشت باشگاه ویژه بانوان است و مابقی به صورت 2 شیفت بانوان و مردان فعالیت می کنند و تعرفه شهریه های این باشگاه ها توسط اداره ورزش و جوانان تعیین می شود.
مرادی کمبود اعتبارات هیات های ورزشی، پروژه نیمه تمام سالن 1200 نفری توحید، کمبود فضا و امکانات ورزشی را از جمله مهمترین مشکلات جامعه ورزشی بانه دانست و افزود: با توجه به اختلاف پیمانکاران پروژه سالن 1200 نفری توحید همچنان ناتمام مانده که باید اصلاحاتی در این پروژه انجام شود.
به گزارش ایرنا، 9500 نفر ورزشکار در بانه تحت پوشش بیمه خدمات ورزشی قرار دارند و بیش از 30 هزار نفر در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7496/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ماده 88 كمبود اعتبار ورزش بانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ سد کردستان سرریز شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: در پی بارش‌های مناسب اخیر، سدهای قشلاق و آزاد سنندج - عباس‌آباد و سبدلو بانه - زیویه کامیاران - زریوار و گاران مریوان- چراغ ویس سقز سرریز کرده‌اند. - اخبار استانها -

آرش آریانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به اینکه در پی بارش‌های مناسب اخیر، حجم ذخیره آب مخازن سدهای استان کردستان به 72 درصد رسید، اظهار داشت: تاکنون 8 سد در کردستان سرریز شده و برای روزهای آینده نیز هواشناسی استان هشدار سطح نارنجی اعلام کرده است.

وی افزود: تاکنون سدهای قشلاق و آزاد سنندج - عباس‌آباد و سبدلو بانه - زیویه کامیاران - زریوار و گاران مریوان-  چراغ ویس سقز سرریز کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان با بیان اینکه در پی بارش‌های اخیر، حجم آب از 71 درصد به 72 درصد رسید، افزود: حجم آب ذخیره پشت سدهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است. هم‌اکنون دو سد آزاد و قشلاق 100 درصد پر شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال آبی جاری 420 میلیمتر، متوسط بارندگی استان بوده، خاطرنشان کرد: در شهرستان مریوان با حدود 1000 میلیمتر و بانه با 800 میلیمتر بیشترین میزان دریافت نزولات آسمانی را شاهد بوده‌ایم.

آریانژاد بیان کرد: با توجه به رواناب‌های خوبی که در سال آبی جاری به مخازن سدهای استان جاری شده، این امر منجر به سرریز 8 سد در کردستان گردید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان به سامانه جدید بارشی که از امروز وارد استان می‌شود، اشاره کرد و گفت: نظر به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای روزهای امروز دوشنبه 17 و سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه سال جاری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش‌بینی شده است، توصیه می‌شود شهروندان از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه و مخازن سدهای کردستان اکیداً خودداری کنند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود