Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:28:57 GMT

مبارزه با قاچاق یک متصدی واحد ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۸۳۱۷

مبارزه با قاچاق یک متصدی واحد ندارد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در جلسه شورای اداری استان قزوین با بیان اینکه بخشی از مسئله قاچاق به قانون مربوط می‌شود، گفت: با توجه به اهمیت قاچاق و آسیب آن هنوز در کشور برای مقابله با این موضوع، یک متصدی مشخص و یک مدیریت واحد نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین منتظری اضافه کرد: در کشور ما بخشی از موضوع مبارزه با قاچاق به تعزیرات، بخشی به قوه قضاییه و بخشی هم به ستاد مبارزه با قاچاق کالا سپرده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: از مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود برای مبارزه با قاچاق، قانون مدیریت واحد را وضع کند.

وی با اشاره به همکاری دستگاه قضا با واحد‌های تولیدی و صنایع با هدف رونق اقتصادی اضافه کرد: به دادستان‌ها ابلاغ شده از تعطیلی واحد‌های تولیدی که منجر به تعدیل کارگران شود جلوگیری کنند.

دادستان کل کشوردر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های قزوین گفت:دشت قزوین ظرفیت بی نظیر در کل کشور است و باید همه مسئولان با مدیریت و برنامه ریزی برای استفاده مطلوب از این ظرفیت‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

جلسه شورای اداری استان قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود

ایسنا/گلستان شرکت آب منطقه‌ای گلستان اعلام کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و ورود سیلاب به سد گلستان، بخشی از آب این سد از ساعت ۱۶ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رهاسازی می‌شود.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای گلستان آمده است: با توجه به بارش‌های مناسب و قرار داشتن سد در آستانه سر ریزی ، به منظور مدیریت حجم آب مخزن برای چهارمین مرحله در سال آبی جاری، رها سازی آب سد امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

بر این اساس، رهاسازی آب برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف بهره برداران مجاز حاشیه گرگانرود و ایجاد ظرفیت خالی در سد گلستان برای مدیریت و ذخیره سازی بخشی از سیلاب‌های احتمالی در فصل بهار است.

در این اطلاعیه از مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود خواسته شده از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و پایاب سد گلستان خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود