Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@07:58:12 GMT

ورود زنان به استادیوم آزادی با مجوز کجا بود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۸۳۴۳

ورود زنان به استادیوم آزادی با مجوز کجا بود؟

بازی ایران و بولیوی مهمان های ویژه ای داشت. برای اولین بار گروهی از زنان موفق شدند وارد استادیوم شوند و بازی تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند. مدتی بود که بحث حضور بانوان در استادیوم مطرح شده بود که با مخالفت شورای تامین روبرو شد اما حالا اکانت توییتری خبرآنلاین نوشته که ورود زنان به استادیوم آزادی با تصویب مجوز شورای تامین استان تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که کلیه مسابقات فوتبال برای برگزاری نیاز به اجازه شورای تامین دارد.

شورای تامین استان نهاد پایین‌دستی شورای امنیت کشور در سطح استانی است که ریاست آن بر عهده استاندار است.
ریاست این شورا با استاندار است و مسئولان شش نهاد دیگر نیز اعضای آن را تشکیل می‌دهند. همچنین استاندار این اختیار را دارد که بر اساس موضوع مورد نظر دادستان و دادستان انقلاب را برای شرکت در جلسه شورای تامین استان دعوت کند.

ترکیب اعضای شورای تامین شامل استاندار (‌رئیس شورا)، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منطقه در مرکز منطقه و فرمانده سپاه
پاسداران ناحیه مستقر در مرکز استان، رئیس شهربانی استان، فرمانده ژاندارمری استان (‌بالاترین مقام ژاندارمری در استان)، فرمانده نظامی در استان (‌در صورت وجود)، ‌تبصره - در صورتی که چند نیروی نظامی در استان وجود داشته باشد همه فرماندهان
شرکت خواهند نمود. سرپرست کمیته انقلاب اسلامی استان (‌در صورت وجود). مسؤول کل اطلاعاتی در استان، (‌تبصره - استاندار می‌تواند دادستان استان و دادستان انقلاب را برای شرکت در شورای تأمین استان دعوت نماید.) است.

همچنین عزت الله ضرغامی نسبت به مواضع اخیر دادستان کل کشور درباره حضور زنان در ورزشگاه مبنی بربرخورد قضایی در صورت ادامه‌یافتن، واکنش نشان داد.

عزت‌الله ضرغامی در توییت خود نوشت: در فوتبال، ورزشکاران نیمه لخت نیستند! حضور زنان در ورزشگاه حریم‌شکنی نیست. کبری و صغری هر دو مشکل دارند. به صورت زنان و خانواده‌هایی که تفریح مناسب ندارند پنجه نکشید! تهدید مدیران ورزش به برخورد قضایی هم شایسته نیست! آیا گناه و خلاف شرع در زندان‌ها، کم‌تر از ورزشگاه‌هاست؟!

معصومه ابتکار در صفحه شخصی خود در توئیتر به موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها اشاره کرد و نوشت: «حضور زنان در ورزشگاه منع قانونی ندارد. دولت در اجرای سیاست ریاست محترم جمهوری برای تحقق مطالبات زنان در ابعاد مختلف از جمله حضور زنان در ورزشگاه‌ها تمهیدات لازم را انجام می‌دهد.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استادیوم آزادی بولیوی ورزشگاه آزادی استادیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم