Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-24@06:06:57 GMT

گسترش حضور سلانیز در صنعت پتروشیمی هند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۸۳۹۵

گسترش حضور سلانیز در صنعت پتروشیمی هند

شرکت آمریکایی سلانیز، توافق کرد تا شرکت هندی نکست پلمیرز را با هدف تقویت حضور خود در بازار هند خریداری کند. شرکت آمریکایی سلانیز، مستقر در ایروینگ تگزاس، به تازگی توافق کرد تا شرکت هندی پیشرو تولیدکننده ترموپلاستیک های مهندسی (ETP) موسوم به نکست پلیمرز (Next Polymers) را با هدف تقویت حضور خود در بازار هند خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز جزئیات مالی این قرارداد منتشر نشده است. انتظار می رود سلانیز قرارداد یادشده را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ میلادی نهایی کند. در حال حاضر بندهای نهایی قرارداد تحت بررسی های معمول قرار دارند.

شرکت نکست پلیمرز، مستقر در بمبئی هند و متخصص در تولید ترموپلاستیک های مهندسی سفارشی، تاسیساتی در Silvassa، واقع در شمال بمبئی، در اختیار دارد که از ظرفیت تولیدی معادل ۲۰ هزار تن در سال برخوردار است.

این شرکت شاخه ای از گروه جی پی پلیمرز پی وی تی (JP Polymers PVT) به شمار می رود که توزیع کننده پلیمرهای مهندسی و محصولات شیمایی ویژه در هند است و در حال حاضر عهده دار مارکتینگ محصولات شرکت سلانیز در هند محسوب می شود.

نکست پلیمرز متخصص در کامپاندیگ پلیمرهایی با محتوای پسا-صنعتی (post-industrial content) است. قابلیتی که بنا به گفته سلانیز که هدف کاهش ضایعات و افزایش پایداری (sustainability) را دنبال می کند؛ روز به روز اهمیت بیشتری می یابد.

اسکات ساتن، مدیر ارشد عملیاتی شرکت سلانیز، عنوان کرد: نکست پلیمرز تاسیسات کامپاندینگی در کلاس جهانی، با ۱۰ خط تولید در اختیار دارد. موضوعی که قابلیت های تولید ترموپلاستیک های مهندسی شرکت سلانیز را در بازاری که با نرخ رشد سالانه معادل ۱۵ درصد در حال توسعه است؛ به میزان چشمگیری افزایش می دهد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با حرکت صنعت نفت به سمت دانش‌بنیان شدن، می‌توانیم به توسعه هرچه بیشتر زنجیره ارزش نفت در بازارهای جهانی نزدیک شویم.

حجت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه صنعت نفت و گاز نقشی محوری در اقتصاد ایران دارد، اظهار کرد: با حرکت صنعت نفت به سمت دانش‌بنیان شدن می‌توانیم به توسعه هرچه بیشتر زنجیره ارزش نفت و جایگاه تازه و مترقی در بازارهای جهانی نزدیک شویم.

وی با تأکید بر اینکه رشد اقتصادی پارسال به کمک ارتباط صنعت نفت و گاز با حوزه دانش‌بنیان‌ها، همچنین تولیدات بار اول شکل گرفت، افزود: اگر بخواهیم جهشی در حوزه تولید و صنعت داشته باشیم، لزوم آن حمایت و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه صنعت نفت و گاز در سال گذشته با بیشترین حجم قرارداد تولید بار اول نمونه موفقی از همکاری صنایع بزرگ با شرکت‌های دانش‌بنیان بوده است، تصریح کرد: امروز بدون شک حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تأثیر بسیاری در بی‌اثر کردن تحریم‌ها دارد.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • برداشت ۳۸ هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه
  • فرصت سوزی ممنوع! /نوآوری و خلاقیت، کلید فتح بازار‌های جهانی است
  • نوآوری و خلاقیت، لازمه پیشرفت صنعت پتروشیمی در بازارهای جهانی
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند