Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 6 دانگ اراضی روستای خسروآباد توسط مرحوم حاج الله یار خان بیش از 126 سال پیش از این در بیجار وقف زائران پیاده اربعین حسینی که از مسیر بیجار به کربلا می روند شده است.
وی افزود: هر ساله از درآمد زراعت گندم در روستای خسروآباد و با کمک سایر خیرین، حدود یک میلیارد ریال برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی، اطعام مسکین و برنامه های فرهنگی و مذهبی هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیجار گفت: سه دانگ زمین های کشاورزی روستای خرم آباد از توابع شهرستان بیجار هم از 108 سال پیش توسط مالک برای اربعین حسینی وقف شده است.
او بیان کرد: مرحومه انوار و محترم السلطنه در سال 1332 هجری قمری هم سه دانگ از اراضی کشاورزی روستای خرم آباد را با نیت خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات و روضه خوانی حضرت اباعبدالله حسین(ع) وقف کرده است.
حجت الاسلام ایزدی از ثبت پنج موقوفه جدید در 6 ماهه نخست سال جاری در بیجار خبر داد و خاطر نشان کرد: پنج موقوفه جدید به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال با نیت کمک به مساجد، یاری ایتام، توسعه امامزادگان و ترویج برنامه های قرآنی در شهرستان بیجار وقف شده است.
بیش از 190 موقوفه در شهرستان بیجار ثبت شده است و بیجار با 89 هزار نفر جمعیت در شرق استان کردستان قرار دارد.
7350/6108
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره اوقاف و امور برنامه های فرهنگی خدمت رسانی درآمد کربلا راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه دو روستای بم مسدود شد

صادق دادالله پور معاون عمرانی فرماندار بم گفت : با ورود سامانه بارشی به شرق استان شهرستان بم راه دو روستا در اثر ریزش کوه مسدود شد  .
 

وی افزود: راه دو روستا کوهستانی  کشیت و  آمیس شهرستان بم در اثر بارش باران و ریزش کوه مسدود شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان