Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر، مسئول امور روحانیون کل سپاه و جمعی از فرماندهان نظامی استان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی همدان به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امیرالمومنین(ع) انتخاب و از زحمات حجت الاسلام رحمت الله صادقی تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه به وصایای امام راحل (ره)ٰ اجرای تدابیر مقام معظم رهبری، تقویت و تعمیق معنویت و بصیرت پاسداری در بین دانشجویان و کارکنان این دانشگاه به منظور تربیت و آموزش کادر متعهد و انقلابی، اشراف بر برنامه‌های ابلاغی و تلاش برای تحقق آن و تقویت روحیه نشاط، اتحاد و نوآوری از جمله انتظارات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در حکم حجت‌الاسلام گنجعلی آمده است.

حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی در این مراسم با تشکر از زحمات حجت الاسلام صادقی، گفت: با توجه به ویژگی های حجت الاسلام گنجعلی که فردی معنوی، جوان گرا و با سوابق علمی هستند ان شالله در این دانشگاه که محلی برای تربیت پاسداران انقلاب است موفق خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اثر بخشی برنامه های معرفتی در این دانشگاه به حجت الاسلام گنجعلی توصیه کرد: قدر این نعمت الهی را بدانید و ان شاءالله در برنامه های معرفتی، دینی و بصیرتی، ولایت مداری و روحیه جهادی را مد نظر قراردهید تا برنامه های این دانشگاه حججی ساز شود.

در پایان حجت الاسلام رحمت الله صادقی با بیان اینکه ما هر وقت در محیط این دانشگاه حضور پیدا می کردیم احساس نشاط و جوانی می کردیم و واقعا کار در این محیط بسیار لذت بخش بود، گفت: همانگونه که نام این دانشگاه مزین به نام مبارک امیرالمومنین(ع) است حقیقتا جوان های حاضر گنج و ذخیره امیرالمومنین(ع) هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا

حجت الاسلام مصطفی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جریان اعتراضات دانشجویی در آمریکا و نحوه برخورد پلیس با معترضان علیرغم اینکه ادعای آزادی بیان و دمکراسی دارند گفت: یکی از ابزارهای غرب برای کنترل جوامع، برچسب‌زنی و فشار با ابزارهای مختلف، رسانه‌ها، امکانات و توانمندی‌هایی که دارد برای سرکوب و ساکت کردن جریان‌های مخالف خود است.

وی ادامه داد: این ها تا جایی‌که بتوانند از نیروهای نظامی، مسیر نفوذ فرهنگی و مسیر قدرت رسانه‌ای برای تغییر جهت مخالفین خود استفاده می‌کنند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: یکی از اتهاماتی که غربی ها دائم به کشورهای مخالف خود می‌زنند، موضوع منع آزادی بیان، رعایت حقوق‌بشر، منع تجاوز، دفاع از ملت‌ها و محکومیت اشغالگری است، در قصه اوکراین و نظایر آن در برخورد با مخالفان خود در جنگ جهانی دوم فراوان از این نمونه‌ها دیدیم.

وی افزود: اما امروز در صحنه‌ دانشگاه‌های آمریکا شاهد هستیم اساتید و دانشجویان آمریکایی نسبت‌به قراردادها و حمایت دانشگاه خود از یک رژیم کودک‌کش، جلاد، غاصب، اشغالگر و متهم به نقض حقوق بشر، اعتراض دارند و برخوردی که با این‌ها می‌شود، گارد ملی، نیروی مسلح پلیس و برخوردهای خشن، و دستگیری در درون دانشگاه است، استاد، دانشجو و رییس دانشگاه مورد برخوردهای خشن قرار می‌گیرند این درحالی است که آنها اعتراض‌آمیز مسالمت‌آمیز نسبت‌به یک مسئله بدیهی دارند که این موضوع را نیز نمی‌توانند تحمل کنند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: ما این را مقایسه کنیم با اتفاقی که در کشورهای دیگر رخ می‌دهد حتی براندازها؛ حتی فحاش و هتاک ها و کسانی که برای امنیت ملی کشورها حاشیه درست می‌کنند اگر برخورد قضایی با این‌ها صورت گیرد به‌شدت مورد اعتراض این مدعیان حقوق بشر انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: این اتفاق های اخیر فرصت و موقعیتی است که پرده‌ تزویر بسیاری از جریان‌های مدعی آزادی دارای دو رویی و نفاق کنار برود و جهانیان شاهد حقیقت تمدن غرب، حقیقت این تمدن وحشی که ماسکی از مهربانی و دفاع از حقوق انسان‌ها بر چهره خود قرار داده است را بشناسند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری افزود: در داخل کشور، مجموعه تشکل‌ها تندترین نقدها را ممکن است نسبت‌به دولت‌ها و جریان‌های سیاسی و حتی مواضع داخلی و موضوعات داشته باشند ولی همیشه فرصت‌ها در اختیار آنان برای ارائه نقدهای خود قرار می‌گیرد.

کد خبر 6094947

دیگر خبرها

  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند