Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:16:51 GMT

لحظه ناکام ماندن مسافر قطار برای خودکشی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۸۶۷۸

لحظه ناکام ماندن مسافر قطار برای خودکشی! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از بیماری هایی که برخی افراد با آن دسته و پنجه نرم می کنند و می تواند بر روی کیفیت زندگی آنها تاثیر بسیاری داشته باشد بیماری افسردگی است. این بیماری در صورتی که توسط فرد جدی تلقی نشود و مورد درمان قرار نگیرد ممکن است در موارد شدیدتر موجب فکر کردن افراد به به مرگ و خودکشی منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند یک شهروند چینی که به تازگی در یکی از ایستگاه های قطار این کشور قصد داشت با انجام خودکشی به زندگی خود پایان دهد.

این مرد که در حال بازگشت از محل کارش به منزل بود در ایستگاه قطار تصمیم داشت به زندگی اش خاتمه دهد. "ژئو" که دچار افسردگی شدید شده بود با دراز کشیدن روی ریل قطار قصد کشتن خود را داشت که با هوشیاری ماموران ایستگاه قطار ناکام ماند. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه ناکام ماندن این مرد حین خودکشی را به تصویر می کشد.  در این ویدئو او در حالی که از سکوی ایستگاه قطار پایین می رود تلاش می کند با خوابیدن در مسیر حرکت قطار دست به خودکشی بزند. در حالی که تنها دقایقی به رسیدن قطار به ایستگاه زمان باقی مانده بود سه مامور پلیس بلافصله وارد عمل شدند و با واکنش سریع خود مانع خودکشی این مرد شدند.

در این ویدئو مشاهده می شوند آنها موفق می شوند با رساندن به موقع خود به این مرد، او را به بالای سکو منتقل کنند. ژئو پس از نجات یافتن از این حادثه ضمن قدردانی از این ماموران پلیس بابت تصمیم عجولانه خود برای پایان دادن به زندگی اش عذرخواهی کرد.
گفتنی است؛ این حادثه هفته گذشته و در منطقه "یانگژین" استان هبئی چین رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

هوشیاری ماموران، مانع خودکشی مسافر قطار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها چین حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، ودود اسحق زاده صبح سه شنبه در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل اظهار کرد: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، خاطرنشان کرد: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

وی اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

اسحق زاده بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

کد خبر 6086393

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!