Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: بسیاری از پروژه های ورزشی این استان به مناقصه گذاشته می شود ولی متقاضی برای اجرای این پروژه ها وجود ندارد.

محمد بروهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک بسیاری از پروژه های ورزشی این استان بلاتکلیف رها شده است و پیمانکاران استقبالی برای اجرای آنها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نوسانات اقتصادی جامعه و گرانی مصالح و تجهیزات باعث شده احداث بسیاری از پروژه های این استان با مشکل مواجه شود.
بروهی گفت: هم اکنون پروژه های بسیاری برای این استان پیش بینی شده که به مناقصه گذاشته می شود ولی کسی متقاضی نیست.
وی یادآور شد: هم اکنون پروژه سالن ورزشی چند منظوره شهر راز دارای 10 میلیارد ریال اعتبار است ولی هنوز کسی برای شروع به کار اعلام آمادگی نکرده است.
وی افزود: راز از شهرهای محروم این استان است و این سالن از نیازمندی های ضروری ورزش این شهر به شمار می رود.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی بیان داشت: همچنین احداث استخر فاروج و گرمه نیز به دلیل عدم استقبال پیمانکاران بلاتکلیف باقی مانده است.
وی گفت: این در حالی است که برای برخی پروژه های ورزشی استان پیمانکارانی اعلام آمادگی کرده اند ولی در وسط کار به علت افزایش هزینه ها به مشکل برخورد کرده و ناتمام مانده اند.
بروهی اظهار داشت: برخی پیمانکاران که از وضعیت مالی خوبی برخوردار بودند در حد توان پروژه را تمام کردند ولی نوسانات مصالح باعث شد پیمانکاران ضعیف تر به مشکل برخورد کنند.
وی اظهار داشت: در سال گذشته افزون بر 30 میلیارد ریال برای پروژه های نیمه تمام ورزش این استان مصوب شد که 160 میلیارد ریال آن تحقق یافت و فقط 126 میلیارد ریال آن جذب شد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: با این وجود هنوز اعتبار امسال استان در حوزه ورزشی ابلاغ نشده و با شرایط حال حاضر اقتصادی استان نیز نمی توان برآورد درستی از میزان اعتبار مورد نیاز داشت.
وی یادآور شد: در حال حاضر زمین چمن شهرستان جاجرم و استادیوم تختی بجنورد آماده شده و در حال بهره برداری است و می توان مسابقات رسمی را در آنها برگزار کرد.
بروهی گفت: استادیوم 19 مهر نیز آبان ماه امسال از پیمانکار تحویل گرفته می شود که فضای بسیار خوبی برای مسابقات دومیدانی، فوتبال و مسابقات رسمی است.
در خراسان شمالی 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در 45 هیات ورزشی فعالیت دارند.
ط/6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پروژه نيمه تمام ورزشي ورزش خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران در مورد کسب عنوان برترین بانوی ورزش ایران با رای مردمی گفت: وقتی منتخب مردم باشی یک چیز دیگر است من قهرمان جهان شدم تا مردم خوشحال بشوند وقتی دیدم مردم  هم  مرا دیدند بیشتر خوشحال شدم تلاش می‌کنم در المپیک نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و  قول میدم همه توانم را برای کسب مدال طلا بگذارم.

وی در مورد نقش پدر و مادرش در موفقیت‌های ورزشی اش گفت: پدر و مادر من هیچوقت برای من محدودیت نگذاشتند در مورد درس و ورزش و به من اختیار دادند که علاقه ام را دنبال کنم و من هم تا آخر عمرم این را فراموش نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی