Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@17:39:14 GMT

ارائه 912 مورد خدمات مسکن به مددجویان زنجانی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۸۷۷۹

ارائه 912 مورد خدمات مسکن به مددجویان زنجانی

به گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان شامگاه چهارشنبه 25 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسکن یکی از اقلام توانمندسازی جامعه هدف به‌شمار می‌رود و برای اینکه چرخه خودکفایی کامل شود باید در زمینه حل مشکل مسکن نیز اقداماتی را انجام داد.
وی ادامه داد: از شاخص‌های مهم دیگر اثرگذار در حوزه توانمندسازی جامعه هدف این نهاد رفع مشکل مسکن گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت بوده که موجب افزایش سرعت در فرآیند توانمندسازی مددجویان می‌شود که با همین رویکرد در 6 ماهه نخست سالجاری 912 مورد خدمات مسکن برای مددجویان زنجانی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ساخت مسکن از خدمات پرهزینه کمیته امداد است و بخش مهمی از منابع  داخلی در این بخش هزینه می‌شود، گفت: منابع داخلی کمیته امداد به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای موجود در این بخش نبوده و مشارکت خیران و دستگاه‌های فعال در حوزه مسکن می‌تواند در خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب بسیار راهگشا و اثربخش شود.
صفری با اشاره به اینکه کمیته امداد استان در نیمه نخست امسال 912 پروژه عمرانی خرید و یا ساخت مسکن ، تعمیرات و بهسازی سرویس بهداشتی را انجام داده است، گفت: برای تحقق خانه دار شدن یک هزار و 432 خانوار مددجو و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد نیاز به همراهی و مشارکت بیش از پیش نیکوکاران داریم تا دغدغه مسکن این قشر کاهش یابد.
وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به منظور تامین مسکن نیازمندان هزینه شده است، گفت: 734 مورد تعمیرات، 51 مورد ساخت مسکن روستایی، 16مورد ساخت و یا خرید مسکن شهری ،111 مورد بهسازی سرویس بهداشتی توسط کمیته امداد زنجان برای مددجویان تحت حمایت انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اعلام آمادگی این نهاد به‌منظور کمک به خانه‌دار شدن نیازمندان تحت حمایت با همراهی نیکوکاران، سازمان‌‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی افزود: رفع مشکل مددجویان و اقشار کم درآمد برای ما با اهمیت است و در کمیته امداد پیگیر تحقق این مساله هستیم.
لازم به ذکر است: خیران و نیکوکاران به‌منظور کمک به تأمین مسکن نیازمندان می‌توانند با شماره‌گیری کد # ۰24 * ۸۸۷۷ * و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان اقدام کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان کمیته امداد مسکن مددجویان خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مجید الهی راد به خبرگزاری صدا و سیما گفت: علاوه بر پخت غذا در آشپزخانه‌های مهدوی تا کنون ۷۰ هزار افطاری ساده و ۳ هزار بسته غذایی هم در قالب رزمایش‌های مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع شده است.
وی افزود: برای این خدمات ارائه شده در مجموع بیش از یازده میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
به گفته الهی راد خیران می‌توانند در اطعام مهدوی با شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۰۶۱۰ و کد آسان پرداخت *۸۸۷۷*۰۵۸# مشارکت کنند.
۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی هستند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی زندان بجنورد گفت: هدف از ایجاد این آشپزخانه‌ها تامین غذای گرم برای نیازمندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جعفر صباغیان در بازدید از کارگاه اشتغال و اقدامات فرهنگی مسجد مسلم بن عقیل (ع) شهرستان شیروان هم گفت: ۱۷ برنامه درراستای توانمندسازی مددجویان در نهاد کمیته امداد و ۱۲۰ خدمت در زمینه‌های مختلف حمایتی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و ... برای ولی نعمتان انقلاب انجام می‌گیرد.
صباغیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد باعث حفظ عزت و کرامت انسانی آنان می‌شود، افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال و ارائه آموزش‌های مختلف به کارآفرینان تا رسیدن به خودکفایی از جمله اقدامات این نهاد در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود