Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اعتراض هاى مداوم حسين حسينى بابت قرار نگرفتن در درون دروازه تيم فوتبال استقلال در نهايت وى به سيم آخر زد تا جايى كه حرف جدايى خود را از جمع آبى پوشان به زبان آورد.

با اين وجود حسينى با انتشار پيامى در صفحه اجتماعى خود از حضور در بين استقلالى ها سخن گفت از جايى كه قرار است هفته آتى نيز طى جلسه اى ميان مديران و اين دروازه بان كارهاى تمديد قرارداد صورت بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از طرفى دليل حضور پيدا نكردن حسينى از سوى شفر براى اعضاى كميته فتى باشگاه اينطور بيان شده است كه حسينى همانند رحمتى از تجربه بالايى در هدايت بازيكنان در مسابقات برخوردار نيست.

از ديد شفر رحمتى در حين مسابقات به خوبى خط دفاع را پوشش مى دهد و با بازيكنان صحبت مى كند اما اين در حالى است كه حسينى در بازى ها ارتباط خوبى با مدافعان ندارد و براى بازى بهتر هنوز همچون رحمتى نمى تواند تيم را هدايت كند.

اردوى استقلالى ها در هتل آزادى

بازيكنان تيم فوتبال استقلال امروز پس از برگزارى آخرين تمرين خود قبل از ديدار با تيم سايپا راهى هتل آزادى مى شوند تا اردوى خود را در آنجا برگزار كنند.

زمان آخرين تمرين استقلالى ها قبل از ديدار با سايپا

شاگردان شفر فردا صبح ساعت ١١ در يك نوبت تمرينات خود را براى ديدار مقابل سايپا برگزار خواهند كرد.

بیشتر بخوانید:

افشاگرى نظری جویبارى علیه اعضاى کمیته فنى استقلال بازیکنان تیم فوتبال استقلال پا به توپ شدند اخبار باشگاه استقلال/ شفر دست به دامن کمیته فنی شد داستان چک‌های برگشت خورده استقلالی‌ها چه بود؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی

سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با آلومینیوم اراک، در تمرینات این تیم حاضر نشده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد که مربیان و بازیکنان استقلال با تهیه پیراهن شماره 200 برای روزبه چشمی، مدافع آبی‌پوشان به مناسبت انجام دویستمین بازی‌اش برای این تیم در دیدار با آلومینیوم اراک جشن گرفتند.

رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال که در دو دیدار قبلی آبی‌پوشان جایی در ترکیب این تیم نداشت، به علت مصدومیت در تمرین امروز شرکت نکرد. این در حالی است که شایعاتی مطرح شد که این بازیکن به نشانه قهر در تمرین شرکت نکرده است.

شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود

نصرالله خواجه‌‌گیری سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با آلومینیوم، در تمرینات آبی‌پوشان حضور نداشته است‌. وی به دلیل اتفاقات داخل رختکن پس از بازی با آلومینیوم، به نشانه قهر به همراه تیم، به تهران بازنگشت و شخصاً دور از تیم عازم تهران شد. گفته می‌شود خواجه‌گیری با تصمیم جواد نکونام در تمرینات حضور ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • تکلیف سید حسین حسینی مشخص شد!
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • اعتراض پورتو به نگرفتن پنالتی روی طارمی
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • جانشین نکونام مشخص شد
  • شرایط مالکیتی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند
  • نوازی: چرا داوری به سود پرسپولیس است، ولی به ضرر استقلال؟