Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - یکی از نقاط ضعف استقلال شفر نداشتن یک کاشته‌زن تخصصی است که بتواند گره از کار این تیم در مواقع بحرانی باز کند. 

به گزارش وب‌سایت نود، جدایی امید ابراهیمی از استقلال از همان ابتدا مشخص بود که ضربات جبران‌ناپذیری را به استقلال وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پیش‌بینی می‌شد که با حضور بازیکنانی مانند علی کریمی، استقلال حداقل از نظر ضربات ایستگاهی دچار مشکل نشود. پیش‌بینی‌ای که درست از آب درنیامد و استقلال تا این‌جای فصل تنها تیم لیگ برتر است که در ضربات شروع مجدد نتوانسته به گل برسد. یعنی شاگردان شفر از کرنر، اوت و یا ضربه ایستگاهی نتوانسته‌اند دروازه حریفان را باز کنند.

شاید یکی از دلایل بحران گل‌زنی استقلال در این فصل را هم بتوان همین نقطه ضعف دانست. تیمی که فصل گذشته امید ابراهیمی و جپاروف را به عنوان دو ایستگاهی‌زن برتر لیگ در اختیار داشت حالا با از دست دادن هر دو بازیکن در این زمینه حسابی دچار ضعف‌شده‌ است. بازیکنان جدید این تیم هم نتوانستند این نقطه ضعف را برطرف کنند. علی کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و وریا غفوری ایستگاهی‌زن‌های استقلال در این فصل هستند که شانس‌شان را امتحان کرده‌اند اما نتوانستند حتی یک گل هم از این طریق به ثمر برسانند. توانایی که می‌توانست در این شرایط خاص به کمک استقلال بیاید مثل زمانی که ابراهیمی و جپاروف با این تخصص‌شان گره بازی را باز می‌کردند.

آقاخان یکی دیگر از خریدهای استقلال است که در پیکان این توانایی‌اش را به نمایش گذاشته بود و او هم می‌توانست یکی از کاشته‌زن‌های استقلال باشد. بازیکنی که هنوز حضور در لیست هیجده‌نفره این تیم را تجربه نکرده است چه برسد به زدن ضربات ایستگاهی. شفر در بعضی از تمرینات مانند قبل از دربی بخش ویژه‌ای از زمان تمرین را به ضربات ایستگاهی اختصاص داده است اما تا الان نتوانسته از آن نتیجه‌ای بگیرد.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران ویژه علی کریمی وریا غفوری امید ابراهیمی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!

خبرگزاری فارس، در گزارشی از برگزاری بازی آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون حضور تماشاگران خبر داده و این موضوع را به ماجرای بغل‌کردن جیمی‌جامپ زن توسط کاپیتان استقلال در جریان بازی لیگ برتری آلومینیوم-استقلال در ورزشگاه اراک مرتبط کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فارس نوشته است: «سردادن شعار و فحاشی علیه ماموران انتظامی نیز جنبه دیگر این ماجرا بود که وجهه پلیس کشور را خدشه دار کرد اما این تمام ماجرا نیست و ممکن است دامنه این رفتار احساسی گریبان‌گیر تیم آلومینیوم نیز بشود.»

در ادامه آمده: «براساس پیگیری‌ها مشخص شد، صحبت‌هایی پیرامون ممنوعیت حضور تماشاگران اراکی در بازی خانگی این تیم مقابل پرسپولیس مطرح شده است. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ضمن گفتن این خبر به فارس اعلام کرد به دلیل اتفاقات و حواشی پایان بازی با استقلال چنین صحبتی مطرح شده و ممکن است این تیم در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود.»

دیگر خبرها

  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • ببینید | قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع