Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: امسال ۶۰۰۰۰ دانش آموز بی بضاعت سراسر کشور مورد حمایت بسیج اصناف قرار گرفتند. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، غلامرضا حسن‌پور صبح امروز در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که در هتل امامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که باید در تمام سطوح بسیج هیئت اندیشه‌ورز تاسیس شود لذا راهکارهای تقویت هیئت اندیشه‌ورز، راهکار برون‌رفت از مشکلات و مطالبات از قوای سه گانه و چگونگی حمایت از کالای ایرانی برای تمام سال‌ها از مهم‌ترین اهداف نشست امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: الگوسازی در اقتصاد مقاومتی به ویژه حمایت از کالای ایرانی، حفظ آرامش بازار و تفوق بر جنگ روانی دشمن و ادامه خدمت‌رسانی به آحاد جامعه در قالب اردوهای جهادی خیرین اصناف،بازار و تجار از راهبردهای بسیج اصناف کشور در آینده است که در این راستا 60 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت توسط خیرین این قشر به مدرسه فرستاده شدند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ادامه داد: نکته بعدی در این مهم مطالبه جدی از قوا و کمک به دولت در تمام سطوح، تربیت کادر در طراز انقلاب اسلامی است چرا که این پرچم باید دست کسانی بیفتد که لیاقت آن را دارند و به عبارتی هر مغازه یک سنگر اقتصادی و فرهنگی است علاوه بر این  درمورد اصلاح قانون نظام صنفی نیر معتقدم باید در همین جمع هییت‌های اندیشه‌ورز و با حضور بازاریان، اصناف، علما و غیره باشد. 

حسن‌پور با بیان اینکه تبیین نقش اصناف در سند الگوی ایرانی پیشرفت در افق 50 سال آینده عصاره کار و خدف بزرگ ما است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری چندی پیش در جمع نخبگان این سند را مطرح کردند که تمام هیئت‌های اندیشه‌ورز، مجامع اقشار و اتاق‌های اصناف نیز در پیشبرد این سند همراهی می‌کنند تا از مشکلات بیرون رویم. 

انتهای پیام/م

R41347/P1486/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۵ امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه پنج مصدوم تصادف اتوبوس با پراید در جاده عزآباد رستاق توسط عوامل مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ به بخش اورژانس بیمارستان میبد منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه چهار دختر ۷، ۸ و ۱۲ ساله و راننده مصدوم شدند که در اورژانس بیمارستان میبد به علت ضربه به دست، صورت و سر تحت درمان هستند.

کد خبر 6080404

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • (ویدئو) دو دانش‌آموز استخوان‌های فیل ماقبل تاریخ را پیدا کردند
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد