Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:47:50 GMT

دانا وایت: نورماگومدوف در UFC می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۸۸۷۸

دانا وایت: نورماگومدوف در UFC می‌ماند

دانا وایت رئیس UFC اعلام کرد که حبیب نورماگومدوف رزمی‌کار بزرگ MMA که بعد از درگیری در لاس‌وگاس با مجازات‌هایی روبرو شده و تهدید کرده بود که این سازمان را ترک خواهد کرد، از UFC جدا نمی‌شود. 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه وایت اعلام کرد زبیره توخوگوف هم‌تیمی نورماگومدوف را به دلیل اینکه در درگیری‌های بعد از مبارزه‌ی او و کانر مک‌گرگور در لاس‌وگاس، به مک‌گرگور ضربه‌هایی وارد کرده از این سازمان اخراج خواهد کرد، نورماگومدوف از در حمایت از هم‌تیمی‌اش درآمده و اعلام کرده بود در این صورت UFC را ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


ولی رئیس UFC به رسانه‌ها گفت که با نورماگومدوف صحبت کرده و به همه اطمینان می‌دهد که قهرمان سبک‌وزن این سازمان، UFC را ترک نخواهد کرد. 


وایت گفت:" رابطه‌ی ما با حبیب خوب است. شما هنوز در حال مانور دادن روی آن خبرها هستید، آن خبرها که مال هفته‌ی پیش بود و تمام شد و رفت. در این ورزش باید هر لحظه به روز بود نه اینکه در هفته‌ی گذشته ماند. بله، ما همه چیز را حل کردیم و رابطه‌مان خوب است. خب البته کمی ناراحتی و عصبانیت پیش آمده بود ولی همه چیز را حل و فصل کردیم. ببینید، نورگامدوف آدم خیلی احساساتی‌ای است و آن مبارزه هم برایش خیلی مهم بوده و به هر چیزی که به آن مبارزه ربط داشته باشد واکنش احساسی نشان می‌دهد". 

 


دانا وایت در ادامه گفت:" حبیب ولی مرد فوق‌العاده‌ای است. ما همیشه با او رابطه‌ی بی‌نظیری داشته‌ایم. خلاصه اینکه حبیب در UFC می‌ماند. می‌دانم او چه گفته بود ولی این حرفها مال یک هفته پیش است. همه چیز درست خواهد شد. شک نکنید. نمی‌دانم دقیقاً چه اتفاقاتی خواهد افتاد، باید صبر  کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید ولی حبیب الان خوشحال است و مشکلی با ما ندارد". 


این در حالی است که نورماگومدوف این روزها در تعلیق اعمال شده از سوی کمیسیون ورزشی ایالت نوادا قرار دارد و هفته‌ی آینده خواهد فهمید که آیا تعلیقش تا اطلاع ثانوی تمدید خواهد شد یا اینکه مدت محدودی خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که نورماگومدوف به خاطر بیرون پریدن از رینگ و حمله به سمت تماشاچی‌ها برای درگیر شدن با هم‌تیمی کانر مک‌گرگور با یک تعلیق طولانی‌مدت و جریمه‌ی مالی بسیار سنگین مواجه شود.

 

رزمی یو اف سی حبیب نورماگومدوف

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رزمی یو اف سی حبیب نورماگومدوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم

در زمان جنگ ایران و عراق ، تک خمپاره اندازهای محدود خودی در شهر محاصره شده آبادان با وضعیت دشواری روبرو شدند بدین شکل که با هر شلیک برای جلوگیری از آتش‌باری دشمن بر مردمان محاصره شده شهر مورد اصابت بسیار نزدیک و دقیق توپخانه سنگین ارتش بعثی قرار می‌گرفتند که بعدتر مشخص شد این برتری دشمن به واسطه استفاده از رادار موقعیت‌یاب شلیک بسیار پیشرفته ای به نام (سامبلین ) صورت می‌گرفت که بوسیله غرب در اختیار صدام قرار گرفته بود که خاطره اش را بصورت داستانی در کتاب (شطرنج با ماشین قیامت) آوردم.

بعد از گذشت دهه ها ، این گزارش را دیدم که در کشتار وحشتناک و فجیع مردم غزه ، ارتش اسراییل با دهشتناکی بجای سخت افزارهای قدیمی از ماشین قیامت خاص نرم افزاری خود با استفاده از هوش مصنوعی شرکت گوگل رونمایی کرده که بسیار جنایتکارانه تر و غیر مردمی تر از رادار سامبلین بعثی ها ست و آن اینکه بجای قبضه شلیک کننده ، تمامی ادمهای غزه را بی هیچ ترحمی رتبه بندی و بصورت اتوماتیک و با هر تعداد خانواده در منزل دستور کشتار میدهد . این خصیصه تصمیم گیری سیستم موسوم به (اسطوخودوس) بجای عامل انسانی قاتل ، باعث شده تا خونسردی کامل در کشتار برای نظامیان اسراییلی ایجاد و بار گناه عاطفی کشتار زنان و کودکان در غزه را از روان خود در لحظه تصمیم گیری برداشته و به گردن هوش مصنوعی بیاندازند .

لازم به ذکر است که در زمان جنگ ویتنام نیز ارتش امریکا با مهمات های موسوم به (شلیک کن و فراموش کن) سعی در فرار عاطفی برای خلبانهای رها کننده موشک از کیلومترها دورتر بر مواضع ویت کنگ ها در روستاهای منطقه داشت که با فراگیری تصاویر تلویزیونی و دیده شدن جنجالی این کشتارها توسط مردم کشورشان ، باعث خنثی شدن این ترفند و تظاهرات‌های ضد جنگ در امریکا و در نتیجه سقوط دولت لیندون جانسون شد .

و اکنون این اسراییل است که به روش پیچیده تر تصمیم گیری نهایی نرم افزار و ماشین بجای عامل انسانی برای کشتار رسیده است .

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898235

دیگر خبرها

  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد/ استوری جالب هوتن شکیبا
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا
  • میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی دیده شدن سینمای قهرمان محور را گرفت
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید
  • واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم