Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@05:10:11 GMT

تردد ۲۴ هزار زائر در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۸۸۹۶

خرداد: مدیر پایانه مرزی مهران از تردد ۲۴ هزار زائر در مرز مهران خبر داد.
به گزارش خرداد، کامران بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موج حضور زائران در اربعین آغاز شده و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۴ هزار نفر برای حضور در این حماسه از مرز مهران تردد کرده اند.
وی گفت: مرز مهران آماده پذیرش زائران است و امکانات زیر ساختی خوبی هم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: زائران برای تردد از این مرز لازم است که گذرنامه و ویزا به همراه داشته باشند. برچسب ها: اربعین 97 ، اربعین حسینی ، مرز مهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است در ماه شوال و پیش از آغاز مناسک حج تمتع، بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره عازم سرزمین وحی شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم‌، بعد از سال‌ها انتظار، خبر ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده به‌صورت جدی در سال گذشته مطرح و از  22 آذر ماه ثبت‌نام از اولویت‌های یک تا 600 که  نزد بانک‌های ملی و ملت ودیعه‌گذاری کرده‌ بودند، آغاز شد اما با طولانی شدن زمان صدور مجوز برای ورود هواپیماهای ایران به عربستان، اعزام زائران عمره به طور کلی لغو شد و وجوه پرداختی به آنها بازگردانده شد. 

اما سازمان حج و زیارت اعلام کرده که عربستان مجوز پروازهای هواپیمایی ایران را صادر کرده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از  3 اردیبهشت، اعزام زائران بعد از 8 سال انتظار آغاز خواهد شد. 

بر این اساس، طبق اظهارات غلامرضا رضایی؛ معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، در تاریخ مذکور، با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بالغ بر 500 زائر به فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و 4 هتل در مکه و 6 هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

در این دوره عمره‌گزاران از استان‌های مختلف به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. پروازها برای یک دوره 10 روزه برنامه‌ریزی شده است و مجموعاً بیش از 5000 نفر در ماه شوال زائر عمره خواهند بود. 

عمره 1402 رسماً لغو شد/ عودت وجوه همه ثبت‌نام کنندگان عمره از 28 بهمن

به گفته سید عباس حسینی؛ رئیس سازمان حج و زیارت نیز، علاوه بر فراهم کردن مقدمات اعزام، دربخش‌های اسکان، تغذیه و حمل و نقل هماهنگی و امکانات لازم برای این سفر معنوی تدبیر شده است.

هزینه این سفر، 40 میلیون و 600 هزار تا 42 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام بيش از 87 هزار زائر در عمليات حج تمتع/ 18 فرودگاه معين حج هستند
  • اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال
  • اعزام هزار و ۲۱۹ زائر از همدان به حج تمتع