Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد سلطان‌حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نظارت بر روی عملکرد رسانه‌‌های استان اظهار کرد: شخصاً تمامی اخبار رسانه‌های استان را مطالعه می‌کنم و معتقدم خبرها تمام وقایع را مخابره می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از مواقع روابط عمومی‌ها در هیأت ورزشی عملکرد مناسبی ندارند و نبود خبر به‌ معنای این است که خبرنگار بر اساس تفکرات خویش خبر مخابره نمی‌کند و این موضوع می‌تواند در افکار مردم به‌گونه‌های مختلف تحلیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: گونه‌های مختلف پرسش اخبار می‌تواند در نحوه پاسخگویی افراد متفاوت باشد و خبرنگار ملزم است در این زمینه دقت لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: در بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 حدود 40 ورزشکار از استان عازم مسابقات شدند اما با تدابیری که اندیشیده شد اعزامی‌های استان برای رقابت‌های آسیایی جاکارتا 2018 به 80 تن رسید.

سلطان‌حسینی با اشاره به آمار نتایج جشنواره شهید رجایی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی با دریافت شاخص‌های درخشان به مقام سوم این جشنواره در استان رسید.

وی همچنین مطرح کرد: اداره کل ورزش استان نسبت به سال 82 از 383 امتیاز به 1802 امتیاز در سال 96 در جشنواره شهید رجائی رسیده و رشد 6 برابری را شاهد بوده است و از دید معاونت‌های وزارت ورزش و جوانان رتبه اول در کشور را کسب کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه ابراز کرد: در سال 92 استان اصفهان هزار و 100 مقام مختلف در رقابت‌های متفاوت را کسب کرد و امروز آمار مقام‌های به‌ دست آمده استان به 3 هزار و 700 عنوان قهرمانی رسیده است؛ استان رشد 5.3 برابری را در کسب مقام‌های مختلف به‌ دست آورده است.

وی ادامه داد: امروز حدود هزار و 370 باشگاه در استان در‌ حال فعالیت هستند که نسبت به سال‌های گذشته 900 باشگاه به عدد فعلی اضافه شده است.

سلطان‌حسینی در خصوص لزوم تقویت زیرساخت‌های ورزشی استان گفت: تقویت زیرساخت‌ها امری ضروری است؛ کودک 4 ساله اصفهانی توانست با بهر‌ه‌گیری از خانه‌های روستایی که توسط اداره کل تأسیس شده بود به مقام جهانی برسد.

وی همچنین بیان کرد: قانون ما را ملزم به واگذاری اماکن ورزشی کرده است و از این طریق باعث جذب درآمد برای اداره کل ورزش و جوانان استان شده است و همین جذب درآمد کمک می‌کند تا 328 از اماکن نیمه تمام ورزشی استان تا 2 سال آینده تکمیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اذعان کرد: برای تکمیل پروژه‌های ناتمام ورزشی استان اعطای تسهیلات خاصی در نظر گرفته شده و حتی اجازه ورود بخش خصوصی صادر شده است.

وی در خصوص عملکرد معاونت حقوقی اداره کل ورزش و جوانان در سال 96 عنوان کرد: سال گذشته با تلاش واحد حقوقی اداره کل، 4 قطعه زمین توسط اداره آزاد شده که تنها یکی از این زمین‌ها 627 مترمربع وسعت داشته است.

سلطان‌حسینی ادامه داد: تعداد پروژه‌هایی که تا پایان سال به‌ بهره‌برداری خواهد رسید مشخص نیست و به میزان اعتبارات تخصیص یافته بستگی دارد با این وجود حدود 50 پروژه در استان به‌ بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص آمار سرانه ورزشی استان گفت: در حال حاضر هر شهروند اصفهانی 46 سانتی‌متر سرانه ورزشی در اختیار دارد که برای رسیدن به میزان استاندارد نیاز به تکمیل 60 سالن چند منظوره در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه در خصوص قانون عدم استفاده از بازنشتگان در هیئات مختلف و اداره کل ورزش و جوانان افزود: در این قانون تفاسیر مختلفی وجود دارد، برخی از اعضا معتقد هستند رؤسا هیأت‌ها شامل این قانون نمی‌شوند.

وی ادامه داد: تا 25 آبان ماه فرصت برای اجرای این قانون باقی مانده است، با این وجود قانون هرچه که بود همان در تمام ارکان وزارت ورزش عملی خواهد شد.

سلطان‌حسینی در خصوص میزان رضایت اداره کل از هیأت فوتبال استان اضافه کرد: ابتدای امر در انتخاب رئیس هیأت‌های مختلف و یا حتی عزل دخالتی نداریم و باید گفت سیستم فدراسیون فوتبال متفاوت است.

وی در ادامه در خصوص تأکید بر سؤال رضایت یا عدم رضایت از رئیس هیأت فوتبال اصفهان پاسخ صریحی نداد و خود را به پدر یک خانواده تشبیه کرد که اگر فرزندش مرتکب اشتباهی شود به وی گوشزد می‌کند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه در خصوص فروش خاک‌های اضافی مجموعه نقش‌جهان و حواشی آن گفت: اداره ورزش خاک‌های اضافی مجموعه نقش‌جهان را به یک کارگاه خصوصی فروخت در ادامه مشخص شد کیفیت خاک بسیار نامساعد است، پس از نشانه عدم کیفیت خاک، خریدار از اداره کل ورزش و جوانان شکایت کرد این پرونده به‌ سود اداره کل خاتمه یافت.

وی در خصوص عملکرد اداره کل در پیرامون مباحث جوانان اظهار کرد: برای ایجاد اوقات فراغت مناسب برای جوانان یک سامانه جامع تشکیل دادیم که عملکرد جوانان بررسی شود؛ برای مبحث اشتغال نیز صرفاً توان ایجاد محیط ورزشی و شاغل شدن جوانان در این مجموعه‌ها را داشتیم.

سلطان‌حسینی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص اهدای جوایز به مقام‌آوران مسابقات آسیایی بیان کرد: پیش از اعزام ورزشکاران، اداره کل با هدایایی ورزشکاران را بدرقه کرد؛ با توجه به تعداد بالای مقام‌آوران اصفهانی مقداری دچار مشکل شدیم با استانداری اصفهان مذاکراتی انجام داده‌ایم و تصویب شد به دارندگان مدال طلا 50 ملیون تومان، مدال نقره 30 ملیون تومان و مدال نقره 20 ملیون تومان جوایز استانی تقدیم شود.

وی در خصوص مشکلات ورزشی استان گفت: مشکلات ورزش استان ملزم به شاخص‌سازی است، بدون شاخص‌سازی امکان صحبت در خصوص مباحث کلی ورزش استان وجود ندارد.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان بازیهای آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم

دارنده مدال نقره فری استایل بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: از مسابقات جهانی سال گذشته برنامه ریزی‌هایم را برای رقابت رولر گیمز انجام دادم و همچنان با برنامه ریزی و تمرینات جلو می‌روم و قطعا این هدف را دارم که امسال در دو مسابقه مدال طلا به دست بیاورم و رکورد دنیا را جابجا کنم.

ترانه احمدی دارنده مدال نقره فری استایل بازی‌های آسیایی هانگژو در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو در خصوص رکوردشکنی در مسابقات گفت: ۱۳ اردیبهشت مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد که خداراشکر توانستم در این مسابقات رکورد ایران را جابجا کنم البته رکورد قبلی هم دست خودم بود اما توانستم رکورد خودم را ارتقا دهم و مدال طلا را بدست بیاورم و تا یکسال دیگر این عنوان در اختیار من باشد.
احمدی درباره آمادگی خود در مسابقات رولر گیمز و بازی‌های آسیایی تایلند گفت: مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم دومین مسابقه‌ای بود که امسال داشتیم ، از مسابقات جهانی پارسال برنامه ریزی‌هایم را برای رقابت رولر گیمز انجام دادم و همچنان با برنامه ریزی و تمرینات جلو می‌روم و قطعا این هدف را دارم که امسال در دو مسابقه مدال طلا به دست بیاورم و رکورد دنیا را جابجا کنم.
وی در خصوص حمایت‌ها از رشته فری استایل گفت: حمایت‌ها خیلی بهتر از سال‌های گذشته بود، من از سال ۹۵ عضو تیم ملی هستم و حمایت‌ها خیلی بهتر از سال‌های کذشته بود اما حمایت‌های کامل را از طرف استان داشتیم ما‌حتی جایزه بازی‌های آسیایی را از فدراسیون نگرفتیم، امیدوارم قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند تا بتوانیم از پاداش‌ها استفاده کنیم و در راستای قهرمانی‌های دیگر خرج کنیم.
بانوی اسکیت باز کشورمان درباره مراسم تقدیر از مدال آوران با حضور رئیس جمهور و اینکه چقدر این مراسم‌ها می‌تواند کمک کند گفت: مراسم بسیار خوبی است، شهرداز تهران هم از ما تجلیل کردند به این دلیل که این مدال مدال تاریخی است و وقتی در این مراسمات گفته می‌شود که اسمیت توانسته مدال تاریخی به دست بیاورد خیلی   به شناخته شدن این رشته کمک می‌کند ، ما هدفمان شناخت مردم با این رشته است که انشالله بتوانیم آینده خوبی را برای این ورزش رقم بزنیم.
احمدی در پایان، از انتظاراتش از مسئولین بلند‌پایه در آستانه مسابقات پیش‌رو گفت: در سال گذشته فدراسیون خیلی به ما کمک کرد، سال گذشته قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام به مسابقات داشتیم و برای آمادگی ما خیلی به ما کمک کرد، درخواست دارم امسال هم همان مسابقات را برگزار کنند زیرا که خیلی کمک می‌کند و باعث می‌شود بدنی برای این مسابقات آماده باشد.رشته اسکیت رشته نوپایی است و تازه دارد جان می‌گیرد و اگر کسی به این رشته علاقه دارد بهتر است هرچه سریعتر اقدام کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند