Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی گفت: ارزشیابی‌ها بایستی بر اساس توانمندی و عملکرد کارکنان انجام شود؛ ضابطه‌مند کردن شورای طبقه بندی مشاغل از رویکرد اصلی و مهم مجموعه خواهد بود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار صمیمی با کارکنان اداری مرکز استان زنجان گفت: از اینکه توفیق خدمت به مردم استان زنجان که بعنوان پایتخت شور و شعور حسینی مشهور است پیدا کردم خوشحال هستم و امیدوارم در عمل و با رفتار و اقدامات بتوانیم دین خود را به مردم استان ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان زنجان به اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) که می‌فرمایند اینکه شما در جایگاهی قرار می‌گیرید که محل رجوع مردم برای رفع گرفتاریهایشان باشد و این جایگاه و محل رجوع مردم به مسولین یک فرصت و نعمت است، نکند شما این فرصت و نعمت را به نقمت تبدیل کنید و در پیروی از این حدیث و عمل به آن مسولان نباید از مراجعات مردم به آن‌ها ملول و خسته شوند و واکنش دهند و خداوند این فرصت را در اختیار ما قرار داده و بایستی قدر این نعمت‌ها را بدانیم و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار ببریم.

رئیس شورای قضایی استان قزوین افزود: نباید بین مسئولین و کارکنان فاصله ایجاد شود و رفتار تقابلی توأم با احترام بین مسولین و کارکنان بایستی مد نظر باشد و ما تمام تلاش خود جهت تحقق این امر و در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های کارکنان بکار خواهیم بست.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی اظهار کرد: حاکم کردن تفکرات جدید در مجموعه باید با مطالعه و برنامه باشد و برداشتن موانع و توجه به خواسته‌های کارکنان با جدیت پیگیری خواهد شد.

این مقام عالی قضایی استان زنجان به ضابطه‌مند نمودن فرایند ارزشیابی‌ها تاکید کرد و خاطر نشان کرد: ارزشیابی‌ها بایستی بر اساس توانمندی و عملکرد کارکنان انجام شود و معتقدم در امور اداری برخی اصلاحات باید انجام شود و سبک سازی نیرو‌های ستادی و ضابطه‌مند نمودن شورای طبقه بندی مشاغل از رویکرد اصلی و مهم مجموعه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صادقی رئیس دادگستری زنجان فرایند ارزشیابی دادگستری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: باید در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال، ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی ایجاد کرد تا مردم با آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های تولیدی کشور، در سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب و کارهای جدید و آینده‌دار مشارکت کنند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور بستری مناسب برای معرفی توانمندی‌های ایران به بازارهای جهانی و انعقاد قراردادهای تجاری با خریداران بین‌المللی فراهم کرد.

وی گفت: برگزاری رویدادهای بزرگی چون نمایشگاه اکسپو و حضور فعال شرکت‌های ایرانی و همچنین استقبال شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه، سهم ایران در بازارهای صادراتی را افزایش خواهد داد، که این موضوع می‌تواند به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کشور کمک بسیاری نماید.

احمدی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشورمان در حوزه‌های مختلف، به خصوص صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌تواند برای سرمایه‌گذاران خارجی دارای جذابیت باشد، که بخشی از این قابلیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در ایران، عرضه شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از افزایش سهم اقتصاد ایران در تجارت بین‌الملل، گفت: بخش زیادی از سرمایه‌گذاری کشور در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه عظیم پارس جنوبی واقع در عسلویه استان بوشهر ایجاد شده است، و حضور شرکت‌های فعال صنعتی منطقه پارس در این نمایشگاه، مورد استقبال سرمایه‌گذاران و تجار خارجی قرار گرفته است.

وی عسلویه و منطقه پارس جنوبی را یکی از منابع درآمدی و ارزآوری کشور برشمرد، و افزود: سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی منطقه پارس از فرصت‌های عرضه و معرفی خود در صنایع نمایشگاهی و برگزاری رویدادهای بین‌المللی برای توسعه اقتصادی و تجاری خود بهره ببرند.

کد خبر 6096854

دیگر خبرها

  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است