Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد با اشاره به اینکه شرایط روحی تیم در بازی خوب نبوده است گفت: برای باختن به آمل نیامده بودیم. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ استانها مازندران نظرات

جبار قوچان‌نژاد  پس از شکست مقابل کاله آمل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل، اظهار داشت: بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم و بچه‌های ما نیز با تمام توانشان به میدان رفته بودند چون ما برای باختن به تیم کاله به آمل نیامده بودیم اما باید برخی شرایط را نیز در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ما حدود یک هفته است که تشکیل شده و هیچ زمانی برای انجام بازی تدارکاتی و هماهنگی بازیکنان نداشتیم و امروز ناهماهنگی‌هایی در تیم ما وجود داشت که امیدواریم با گذشت زمان برطرف شود.

سرمربی تیم پیام مشهد گفت: خدا را شاکریم که پس از چند سال دوباره نماینده‌ای از مشهد به لیگ برتر والیبال آمد و امیدواریم که بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول از آن خود کنیم.

قوچان‌نژاد در رابطه با داوری این دیدار بیان کرد: بنده هیچ‌‌گاه باخت تیم خود را به گردن داور مسابقه نمی‌اندازم و امروز در چند صحنه به داوری اعتراض کردیم که طبیعی است و نافعی از داوران خوب کشورمان است و باید به نظر وی احترام می‌گذاشتیم.

سرمربی تیم پیام مشهد در مورد جذب سید محمد موسوی خاطرنشان کرد: محمد موسوی بازیکن باکیفیتی است و قصد داشت که امسال بیرون بنشیند و برای تیمی بازی نکند اما بنده با صحبت‌هایی که با او انجام دادم به او گفتم که بازی نکردن به ضرر خودت و تیم ملی است و او تصمیم گرفت که برای اینکه از شرایط بازی دور نماند به تیم ما بپیوندد و در هفته‌های آینده نیز می‌توانیم از او استفاده کنیم.

وی در رابطه مبلغ قرارداد موسوی گفت: مبلغ قرارداد بازیکنانی مثل موسوی بسیار بالا است ما آن را کتمان نمی‌کنیم اما با او وارد مذاکره شدیم و با یک قیمت منطقی با او به توافق رسیدیم.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال درست بوده است

سید میلاد تقوی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون والیبال، در جمع خبرنگاران راجع به اولین برنامه خود به عنوان رئیس فدراسیون توضیح داد: همانطور که می‌دانید زمان نداریم و امروز هفته پایانی سال است و از پایان فروردین اردوی تیم ملی آغاز می‌شود. کار سختی را برای کسب سهمیه داریم، اما ناامید نیستیم. رسیدن به هدف یک قسمت کار است و تمام تلاش برای رسیدن به هدف اصل کار است که باید در نظر ما باشد.

او ادامه داد: همه تلاش خود را می‌کنیم که بهترین شرایط را فراهم کنیم تا تیم ملی با بهترین حالت بازی‌های خود را در لیگ ملت‌ها انجام دهد. کار دشواری در پیش داریم، اما غیر ممکن نیست. امیدواریم کادرفنی فعلی به همراه کادر ایرانی که انتخاب خواهد شد کمک کنند تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

رئیس جدید فدراسیون والیبال افزود: سال ۱۴۰۲ روز‌های سختی در والیبال داشتیم و جا دارد از مردم خوب خودمان تشکر کنیم که کنار ما بودند. از اعضای محترم مجمع هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. امیدوارم لایق این اعتماد باشم و با تیم باتجربه خود به اهدافی که مد نظر داریم برسیم.

تقوی در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین دغدغه او در زمان فعالیتش به عنوان دبیر فدراسیون چه بوده که الان تصمیم دارد آن را در جایگاه رئیس فدراسیون حل کند، تصریح کرد: اولویت ما این است که در فدراسیون والیبال ضمن موفقیت‌هایی که داشته‌ایم، یک فدراسیون حرفه‌ای ایجاد کنیم که ساختار اداری و اجرایی خوبی داشته باشد. فضای خوبی داریم تا به سمت حرفه‌ای شدن برویم. فدراسیون ما جزو فدراسیون‌های حرفه‌ای نیست و نیمه آماتور است. اولویت ما این است که در چهار سال آینده ساختار جدید و پویایی برای فدراسیون فراهم کنیم. هیات‌های استانی، سازمان لیگ و کمیته آموزش نیز اولویت‌های ما هستند.

تقوی در پاسخ به این پرسش که اگر در انتخابی المپیک نتیجه نگیریم، سیاست شما در مورد سرمربی تیم ملی چه چیزی است؟ تصریح کرد: من اعتقاد دارم نحوه انتخاب سرمربی درست بوده است. در مورد گزینه‌ای که انتخاب شد نمی‌خواهم صحبت کنم، چون در عرصه فنی باید کارشناسان فنی صحبت کنند. اگر من هم در آن دوران بودم، قطعا همین روش را ادامه می‌دادم. این انتخاب، نتیجه ساعت‌ها بررسی و کار کارشناسی بوده است. در مورد آینده هم باید کمیته فنی واقعی تشکیل و نظرات گرفته شود.

همانطور که آقای اسبقیان گفت جزو قانون مدارترین مجامع بوده است. باید از همه اعضای مجمع تشکر کنم و قانون سرلوحه بود. آقای اسبقیان در صحبت‌های خود خیلی شفاف در مورد روند برگزاری مجمع توضیح داد و همین کفایت می‌کند.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال گرفتن میزبانی مسابقات بزرگ نیز خواهد بود، توضیح داد: اعتقاد داریم که میزبانی‌های بزرگ و خوب به ایجاد انگیزه در کشور مخصوصا برای هواداران کمک می‌کند که بحث مهمی هستند. سعی می‌کنیم موانع سخت پیش رو را برداریم تا میزبانی‌های بزرگ را در ایران داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • فدراسیون از برنامه‌های کادرفنی حمایت می‌کند
  • کاهش آمار تصادفات تهران در ۴ ماه اخیر
  • مورایس: لایق برد بودیم
  • مورایس: با یک اخراجی هم توانستیم بازی را کنترل کنیم/ لایق برد بودیم
  • تاج‌گذاری سرمربی تیم ملی والیبال ایران در اوکراین
  • سرمربی ایران در اوکراین فینالیست شد!
  • وعده‌های جذاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران
  • عزیزی: دربی‌های ایران از هر ۵ بازی یکی خوب از آب در می‌آید/ کیفیت دربی ربطی به سبک بازی تیمِ نکونام نداشت
  • تقوی: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است
  • نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال درست بوده است