Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ پیمانکاری حق تعطیلی پروژه‌های استان را ندارد، گفت: پیمانکارانی که طلب خود را بهانه تعطیلی پروژه قرار دهند خلع ید می‌شوند. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از روند واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام و قابل برون سپاری به بخش خصوصی در همه جلسات شورای برنامه‌ریزی گزارش ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران باید جدیت و تلاش بیشتری برای واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار عملکرد فعال شرکت آب منطقه‌ای، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل راه و شهرسازی استان در واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی شد و بیان کرد: فرمانداران همه شهرستان‌های استان باید شناسایی پروژه‌های جدید نیمه تمام قابل واگذاری به بخش خصوصی را در دستور کار خود قرار دهند.

عباسی تصریح کرد: لازم است شناسایی سرمایه‌گذاران به منظور سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان و فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز برای آنان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران مورد توجه قرار گیرد.

وی به غیبت برخی مدیران در جلسات تصمیم‌گیری مانند شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اشاره کرد و گفت: هیچ مدیری حق ندارد بدون هماهنگی قبلی و عذر موجه نماینده خود را به این جلسات بفرستد.

طهمورث الیاسی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال و رونق اقتصادی از مهمترین نتایج سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان فراهم است و مسئولان استان نیز از آمادگی لازم برای همکاری با بخش خصوصی برخوردار هستند.

الیاسی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و تعاونی از زمان واگذاری یا بهره‌برداری به مدت 10 سال از معافیت مالیاتی بهره‌مند می‌شوند، تاکید کرد: هم اکنون 146 پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در استان شناسایی شده است.

انتهای پیام/م

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرهادی در نشست شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان از اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در شهرستان‌های عشایرنشین با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و دسترسی بهتر عشایر به منابع مطالعاتی خبر داد و بر لزوم آمادگی شهرستان‌ها برای اجرای شایسته این طرح تأکید کرد.
فرهادی گفت: در این طرح برنامه‌های متنوعی برای تمام گروه‌های سنی در نظر گرفته شده است و برپایی میز خدمت مشاوره‌ای، برنامه‌های آموزشی متمرکز بر حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا و کوچک، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، آموزش کاردستی و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری پروژه‌های دولتی یکی از نمودهای مشارکت اقتصادی است