Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:16:53 GMT

دولت نسبت به برطرف کردن موانع تولید اهتمام دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۹۰۴۱

دولت نسبت به برطرف کردن موانع تولید اهتمام دارد

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه توسعه تولید سبب کاهش بیکاری در جامعه می‌شود، گفت: دولت نسبت به رفع موانع تولید اهتمام دارد. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، اسماعیل حسن زاده شامگاه چهارشنبه در دهمین جلسه رفع موانع تولید در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر، اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری این جلسه، کاهش موانع تولید در سطح شهرستان بوده و همه باید برای تحقق این مهم در جامعه تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرایت قانون، دستورالعمل و بخشنامه در این جلسات مشکلاتی که در مسیر تولید قرار دارد را برطرف نمی‌کند و همه باید با یکدلی و یکپارچگی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید گام بردارند.

فرماندار بابلسر ادامه داد: هدف از برگزاری تسهیل و رفع موانع تولید قانون گریزی نیست بلکه باید با تعامل و ارائه راهکارهای مناسب فضای تولید تسهیل و مهیا شود.

حسن زاده با بیان اینکه تولیدکنندگان در نوک پیکان جنگ اقتصادی قرار دارند، گفت: کمبود منابع امکانات و محدودیت اختیارات دستگاههای اجرایی از جمله مشکلات مسیر تولید بوده اما باید براساس قوانین و مقررات موجود موانع و مشکلات مسیر تولید شناسایی و برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ما در برگزاری این جلسات کاهش موانع تولید و تسهیل شرایط برای تولیدکنندگان بوده است.

فرماندار بابلسر گفت: باید تلاش کنیم تا با رعایت قانون، همدلی و هم افزایی میان مدیران، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، شرایط کسب و کار در شهرستان و در سطح کلان کشور رونق بخشیده شود.

حسن زاده، برگزاری منظم جلسات و پیگیری مدون مصوبات و راهکارهای ارائه شده در آن را از جمله مسائل مهم در تحقق خواسته‌های برگزاری این جلسات برشمرد و تاکید کرد: رعایت قانون و بهره‌گیری از آن برای تسهیل و رفع موانع تولید در اولویت امور قرار گیرد.

انتهای پیام/م

R41358/P1486/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان