Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:53:57 GMT

کسب برد در بازی با ذوب آهن اولویت اصلی سپیدرود است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۹۰۷۲

کسب برد در بازی با ذوب آهن اولویت اصلی سپیدرود است

میلاد شیخی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی دشوار و حساس برابر ذوب آهن اصفهان، بیان کرد: تمرینات سه هفته اخیر تیم فوتبال سپیدرود به منظور کسب آمادگی بیشتر برای بازی با ذوب آهن اصفهان و جبران نتایج ضعیف گذشته بوده است.

سلیمانی به عدم نتیجه‌گیری تیم ذوب آهن در بازی‌های گذشته نیز اشاره کرد و افزود: بازیکنان سپیدرود در بازی روز جمعه به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند و تنها بر روی بازی تمرکز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بهبود وضعیت خط دفاعی سپیدرود و همچنین دریافت گل در دقایق پایانی دو دیدار گذشته این تیم اشاره و تصریح کرد: دریافت گل در دقایق پایانی تنها به دلیل عدم تمرکز بازیکنان و بدشانسی تیم بوده است.

مدافع سپیدرود رشت با بیان اینکه هواداران سپیدرود بسیار پرشور و منحصربه فرد هستند، گفت: امیدواریم در بازی روز جمعه برد را در کنار هواداران سپیدرود جشن بگیریم.

کد خبر 4433695

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپیدرود رشت ذوب آهن رشت لیگ برتر فوتبال ایران اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر یاسوج خبرگزاری مهر مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران بارش باران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز