Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - با حضور علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، پایگاه امداد و نجات لاکوژده در شهرستان آستانه اشرفیه واقع در شرق استان گیلان افتتاح شد.

گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه این مراسم با اشاره به ابعاد سیل اخیر در استان، از تلاش امدادگران هلال احمر در جریان این حادثه قدردانی و اظهار کرد: 17 پایگاه هلال احمر در گیلان بسیار فعال بوده و خدمات خوبی را به ثمر نشانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ضرورت ترویج و گسترش فعالیت های امدادی در جامعه به ویژه مشارکت جویی از گروه سنی جوان و نوجوان تصریح کرد: باید با رویکرد توسعه گرایانه در جهت خدمات رسانی به مردم گام برداشت.
پیوندی با تسلیت به خانواده هایی که عزیزانشان را در سیل از دست داده اند، همدلی مسئولان و مردم را راهکاری برای کاهش آسیب های مالی، جانی و اجتماعی دانست.
پیوندی همچنین به مشکلات زیرساختی در حوزه امداد و نجات اشاره کرد و افزود: در تلاشیم تا در جهت رفاه حال هموطنان در حوزه خودرویی و مکانیکی هم تقویت شویم.
محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی نیز، با اشاره به آمار گردشگران ورودی به استان در ایام مختلف سال، بر اهمیت توجه به فعالیت های امدادی در این منطقه تاکید کرد.
وی توسعه و تجهیز ناوگان و افزایش تعداد آمبولانس هلال احمر در گیلان را امری مهم خواند و افزود: حضور عوامل امدادی هلال احمر در نگاه اقشار مختلف جامعه موجب دلگرمی است و خدمات هلال احمر در حوادث مختلف توانمندی بالای پرسنل این نهاد برای کاهش بحران را نشان می دهد.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر، در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر آستانه اشرفيه گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد

غلامحسین امینی راد   اظهار کرد: با توجه به مفقودی ۲ کودک خردسال در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند.

وی افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز با اشاره به اینکه عصر روز گذشته با وجود تلاش‌های فراوان و حضور چند عدد پهباد در منطقه، متاسفانه شروع توفان شدید مانع پرواز پهبادها شد، بیان کرد: صبح امروز با کمک پهبادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع تر به مدیریت واحدی در کل شهرستان‌های حوزه سیستان به شهرستان زابل واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی