Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  با توجه به اعتراض هاى مداوم حسین حسینى بابت قرار نگرفتن در درون دروازه تیم فوتبال استقلال در نهایت وى به سیم آخر زد تا جایى که حرف جدایى خود را از جمع آبى پوشان به زبان آورد.

با این وجود حسینى با انتشار پیامى در صفحه اجتماعى خود از حضور در بین استقلالى ها سخن گفت از جایى که قرار است هفته آتى نیز طى جلسه اى میان مدیران و این دروازه بان کارهاى تمدید قرارداد صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از طرفى دلیل حضور پیدا نکردن حسینى از سوى شفر براى اعضاى کمیته فتى باشگاه اینطور بیان شده است که حسینى همانند رحمتى از تجربه بالایى در هدایت بازیکنان در مسابقات برخوردار نیست.

از دید شفر رحمتى در حین مسابقات به خوبى خط دفاع را پوشش مى دهد و با بازیکنان صحبت مى کند اما این در حالى است که حسینى در بازى ها ارتباط خوبى با مدافعان ندارد و براى بازى بهتر هنوز همچون رحمتى نمى تواند تیم را هدایت کند.

اردوى استقلالى ها در هتل آزادى

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز پس از برگزارى آخرین تمرین خود قبل از دیدار با تیم سایپا راهى هتل آزادى مى شوند تا اردوى خود را در آنجا برگزار کنند.

زمان آخرین تمرین استقلالى ها قبل از دیدار با سایپا

شاگردان شفر فردا صبح ساعت ١١ در یک نوبت تمرینات خود را براى دیدار مقابل سایپا برگزار خواهند کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سایپا دلیل پارس حسینی پارس نیوز دروازه استقلال قرار نگرفتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت : برنامه‌های هفته سلامت صرفا حول مسائل پزشکی نیست بلکه در ابعاد وسیع‌تری مثل موضوعات آموزشی، آگاه سازی کودکان و دانش آموزان از خودمراقبتی در حوزه‌های جسمی، حرکتی، سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و حیطه‌های روانی و عاطفی است.

اسدی افزود:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بالادستی نقشه راه و سیر حرکت تحولی در مدارس یکی از ساحت‌های شش گانه تربیتی را ساحت زیستی و بدنی تعریف کرده، برای داشتن ایران قوی و مدرسه قوی مورد نظر دولت سیزدهم، تقویت ارزش‌های دینی، هویت ملی و اعتقادی و همچنین زیستی و بدنی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

وی خطاب به دانش اموزان گفت:هیچکس مسئول شادی، موفقیت و سلامتی شما نیست جز خودتان، پس مسئولیت پذیر باشید، ورزش و پیاده روی را جزو برنامه‌های روزانه خود قرا دهید، ترکیب سلامت و ورزش یک ترکیب برنده و پایه گذار فرهنگی است، هرگز زندگی خودتان را با دیگران مقایسه نکرده و لبخند را از خودتان دریغ نکنید.

معاون بهداشتى دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درمانى  آذربايجان غربي گفت: غربالگرى سلامت روان،دهان و دندان و بيمارى هاى مرتبط با چاقى را در بين دانش آموزان انجام مى دهيم

 معاون بهداشتى دانشگاه علوم پزشكى و خدمات بهداشتى و درمانى استان آذربايجان غربى غربالگرى دانش آموزان در بخش هاى دهان و دندان،سلامت روان و بيماري هاى چاقى را از اولويت هاى مهم اين دانشگاه و مجموعه آموزش و پرورش استان خواند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان هم در این مراسم گفت: غربالگرى سلامت روان، سلامت دهان و دندان، بيماري هاى ناشي از چاقى و همچنين بيمارى هاى مرتبط با قلب و عروق در طي سال تحصيلى به صورت مداوم براى دانش آموزان در حال انجام است.

ريخته گر افزود: برنامه هاى ورزشى و زنگ هاى ورزش در سطح مدارس بايد به صورت جدي مورد مطالبه باشد، حدود ٢٤ درصد دانش آموزان در معرض چاقى و بيمارى هاي ناشي از آن هستند كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

همچنبن در حاشیه ی این مراسم از راه اندازی طرح باشگاه خبرنگاران سفيران سلامت دانش آموزى براى اولين بار سطح كشور در استان آذربايجان غربى راه اندازي شد.

باشگاه خبرنگاران دانش آموزى سفيران سلامت با هدف توجه بيشتر به موضوع سلامت جسمى و روانى دانش آموزى در مدارس و براى اولين بار ايجاد شده است.

موضوع سلامت دانش آموزان و پيگيرى موضوعات مرتبط با اين حوزه توسط خود دانش آموزان مى تواند گام بزرگى در ارتقاى سطح سلامت در بطن مدرسه و جامعه باشد كه باشگاه خبرنگاران دانش آموزى سفيران سلامت مي تواتد در تحقق اين مهم نقش مهمى را ايفا كند.

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه