Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این میدان به صورت بیضی شکل ، 10 مسیر ورود و خروج داشته است که هم اکنون 8 مسیر آن باز و مکان خرید و فروش و تبادل کالا در زمان قدیم بوده است .
میدانی بزرگ دارای فضای سبز در وسط که خودروها در آن دور میزنند و مغازه هایی در اطراف برای خرید وجود دارد که مردم محلی و مسافران برای استراحت در آن توقف می کنند و به نوعی مرکز شهر حساب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیصد سال پیش برای استراحت کاروان ها باغی زیبا درست شده بود و چون این باغ مالک خصوص نداشت مردم اسمش را باغ ملی گذاشتند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان نجف آباد میدان امام خمینی باغ ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، داریوش بارانی بیرانوند گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی خرم آباد، کرایه مسیر‌های درون شهری با افزایش حدود ۴۰ درصدی تک مسیره از ۳۰ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال، ۲ مسیره از ۵۰ هزار ریال به ۷۰ هزار ریال و سه مسیره از ۷۰ هزار ریال به ۱۰ هزار ریال به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است که در مناطق مختلف شهر اطلاع رسانی عمومی شد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک و یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی شکایات و یا واحد‌های گشتی مستقر در میدان امام حسین، میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل