Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- فرماندار طالقان از تصویب 15 طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بخش کشاورزی این شهرستان خبرداد.

جواد صادقلو روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اجرای این طرح ها با اعتبار بیش از 13 میلیارد ریال برای 80 نفر اشتغالزایی به همراه دارد.
وی ادامه داد: اکنون 70 روستا در شهرستان طالقان وجود دارد که افزون بر فعالیت های کشاورزی در امر دامداری نیز فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار طالقان بیان داشت: این شهرستان ضمن برخورداری از ظرفیت های کشاورزی و دامی، موقعیت گردشگری آن نیز برای روستائیان و ساکنان منطقه می تواند منبع درآمد باشد و براین اساس طرح های مصوب با رویکرد تولیدات کشاورزی ، دامی ، خدماتی و گردشگری در روستاها اجرا می شود.
جمعیت ساکن شهرستان طالقان 16 هزار نفر است که با توجه به موقعیت گردشگری منطقه شمار این جمعیت در فصول بهار و تابستان از یکصد هزار نفر فراتر می رود.
طالقان در90 کیلومتری شمال غربی کرج مرکز البرز قرار دارد.
8029/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال روستايي طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نمایشگاه توانمندی‌های زنان عشایر و روستایی در قلعه مدرسه خیرآباد شهرستان بهبهان برپا شد.


علی حداد، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی، غذا‌های سنتی و صنایع دستی و تولیدات و مشاغل خانگی بانوان روستایی و عشایر این شهرستان عنوان کرد.


در این نمایشگاه بانوان روستایی و عشایر شیرینی‌ها و نان‌های سنتی، غذا‌های محلی و هدایا و... را در معرض دید علاقمندان گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • هفتاد و سومین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر ایجادشد
  • گلایه کشاورزان از تاخیر در اختصاص آب
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم