Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، هدایت حاتمی امروز در سفر به قصرشیرین از طرح گرمسیری، مرزپرویز خان، طرح باغ ۳ هزار هکتاری بنیاد مستضعفان و طرح‌های پرورش ماهی این شهرستان بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید‌ها اظهار داشت: خوشبختانه یک کارآفرین توانمند جهت سرمایه گذاری در حوزه باغداری در قصرشیرین ابراز تمایل کرده که امیدواریم با نهایی شدن این طرح شاهد یک اشتغال زایی چشمگیر و رونق اقتصادی بیشتر در منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اقتصادی استانداری افزود: شهرستان قصرشیرین به دلیل برخورداری از منابع آبی مناسب، داشتن پتانسیل مناسب در حوزه باغداری و شیلات و مرز‌های مهم مبادلاتی خسروی و پرویزخان دارای یک موقعیت اقتصادی بی نظیر است.
حاتمی یادآور شد: خوشبختانه با وجود تحریم ها، مرز‌های مبادلاتی از رونق خوبی برخوردارند و روند صادرات کالا‌های بسیار دلگرم کننده است.
وی خاطرنشان کرد: چند سال قبل سومار را بر اساس ضرورت‌ها و دورنما‌ها و تحلیل‌های مثبتی که داشتیم بازگشایی کردیم و خوشحال هستیم که امروز تبدیل به یکی از مرز‌های پر رونق کشور شده است.
معاون اقتصادی استانداری گفت: بخش‌هایی از طرح ۳ هزار هکتاری باغات بنیاد مستضعفان اکنون به بازدهی رسیده و محصولات آن راهی بازار می‌شود که اتفاق خوشایندی است و در رونق منطقه اثرگذار است.
حاتمی همچنین مجموعه طرح‌های پرورش ماهی منطقه را یک فرصت بسیار مناسب برای توسعه شیلات دانست و افزود: تلاش می‌کنیم با تامین سرمایه در گردش و تسهیلات ارزان قیمت به گسترش این بخش کمک کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه قصرشیرین سامانه گرمسیری معاون اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید

فضل الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: با ثبت شش هزار و ۴۵۲ پروانه کسب الکترونیکی در سامانه ملی مجوز‌ها در جایگاه ششم کشور ایستاد.

وی افزود: هم اکنون ۴۵ هزار و ۴۵۵ کاسب استان دارای پروانه کسب کاغذی هستند که از این مجموع ۱۵ درصد با ثبت نام در سامانه ملی مجوز‌ها موفق به دریافت پروانه صنفی الکترونیکی شده اند.

رحمتی اضافه کرد: اصناف و سایر فعالان اقتصادی باید هرچه زودتر مجوز‌های کاغذی خود را الکترونیکی کنید.

بیشتر بخوانید

تعیین تکلیف ۱۸ هزار پروانه صنفی منقضی شده

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی اعم از صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی؛ براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، مجوز‌های کاغذی خود را باید تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الکترونیکی کنند.

مدیرکل صمت استان افزود: از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی بدون مجوز محسوب می‌شود. 

رحمتی اظهار کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها به آدرس mojavez.ir و با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره مجوز، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار‌ها qr.mojavez.ir قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • مهمترین خبرهای ۲۹ فروردین/فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • موشن گرافی: مهمترین سامانه های پدافندی ایران | خاری در چشم دشمنان
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • (ویدئو) لیلا حاتمی از احساسش درباره پدر مى‌گوید
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید