Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@22:59:33 GMT

تلاش پدیده خراسان برای حفظ صدر جدول

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۹۲۳۲

تیم فوتبال پدیده خراسان در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر میزبان فولاد است و برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی می‌باشد.

از آخرین باری که دو تیم پدیده و فولاد با هم دیدار داشتند مدت زمان زیادی نمی‌گذرد.

این دو تیم آخرین بار در روز ۱۳ مهر و در چارچوب رقابتهای جام حذفی یکدیگر را ملاقات کردند که در آن بازی شاگردان گل محمدی موفق شدند میهمان خود را با حساب ۳ بر ۲ مغلوب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار باید امروز یکبار دیگر در مشهد تکرار شود اما اینبار در چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر.

تیم فوتبال پدیده، پدیده واقعی فصل جدید رقابت های لیگ برتر که تا پایان هفته نهم توانسته جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی حفظ کند، برای واگذار نکردن این جایگاه به دو تیم مدعی و قدرتمند سپاهان و پرسپولیس تنها یک راه پیش رو دارد و آن هم شکست دادن فولاد در این دیدار خانگی است.

شاگردان گل محمدی علیرغم نتایج خوبی که در این فصل گرفته‌اند، در بازیهای خانگی کمتر از بازیهای خارج از خانه توفیق داشته‌اند.

آنها از ۴ بازی خانگی ۲ بار پیروز شدند، یک بار متوقف شده و یکبار هم با شکست میدان را ترک کرده‌اند. در طرف مقابل فولادی قرار دارد که به تازگی پورموسوی از سرمربیگری آن عذل شده تا دستیار رومانیایی اش جای او را روی نیمکت بگیرد.

فولادی ها با ۹ امتیاز در رده هشتم جدول حضور دارند و کار آنها نیز برای صعود در جدول ساده نیست. بهرحال باید در خانه صدرنشین فعلی مسابقات به میدان بروند.

فولادی‌ها تاکنون در بازیهای خارج از خانه پیروز نبوده‌اند. آنها از چهار بازی خارج از خانه ۲ بار شکست خورده و ۲ بار هم مساوی شده‌اند. بازیکنان خطرناک این تیم در خط حمله لوسیانو پریرا و حسن بیت سعید هستند که روی هم ۵ بار گلزنی کرده اند.

پدیده از هشت دیدار گذشته خود ۱۷ امتیاز کسب کرده و در صدر جدول قرار دارد. فولاد هم ۹ امتیاز در رده دهم جای گرفته است. نزدیکترین تعقیب کننده تیم صدرنشین، سپاهان و پرسپولیس هستند که با ۱۶ امتیاز چشم به پیروزی فولاد دارند!

برنامه روز نخست از هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۶ مهر ۹۷‌
* پدیده مشهد - فولاد خوزستان، ساعت ۱۵ - ورزشگاه امام رضا (ع) ‌ مشهد
داور: رضا مهدوی کمکها: امیررضا آشور ماهانی – محمد هاشمی نسب – امیر عرب براقی ناظر: رسول فروغی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش

یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه با ارسال پیامی تحقیرآمیز برای نتانیاهو و کابینه وی به آنها گفت: همه تلاش‌های ارتش شکست خورده است، و خجالت بکشید و از مناصب خود استعفا دهید و به خانه‌هایتان بروید.   به گزارش تسنیم، عصر روز گذشته، چهارشنبه، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس یک کلیپ تصویری از یکی از اسرای صهیونیست در غزه منتشر کرد که در آن، این اسیر اسرائیلی پیامی تحقیرآمیز برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی فرستاد.   این اسیر صهیونیست با نام «هرش گلدبرگ پولن» در این پیام خود خطاب به نتانیاهو و کابینه او گفت: از شما انتظار می‌رود هر کاری که باید، برای بازگرداندن ما به خانه‌هایمان انجام دهید. آیا این خواسته خیلی بزرگی است ؟ شما باید خجالت بکشید که 200 روز ما را رها کرده‌اید و همه تلاش‌های ارتش منجر به شکست شده است. شما باید خجالت بکشید زیرا همه معامله‌هایی را که به شما پیشنهاد شد، رد کردید.   وی در ادامه این پیام خود گفت: زمانی که شما همراه خانواده‌هایتان غذا می‌خورید به ما که در جهنم و زیر زمین گرفتار هستیم فکر کنید که بدون آب و غذا و دارو مانده‌ایم و از نور آفتاب هم محروم هستیم.   این اسیر صهیونیست از مقامات رژیم اشغالگر خواست از منصب خود استعفا دهند و بروند و گفت: وقت آن است که کلیدها را تحویل دهید و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه‌هایتان بنشینید.   وی در پایان این پیام خود از خانواده‌های اسرای صهیونیست خواست به فشارهای خود علیه کابینه نتانیاهو ادامه دهند و تأکید کرد: تا زمانی که همه ما سالم به خانه‌هایمان برگردیم دست از این فشارها برندارید.   «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی ضبط‌شده خود که عصر سه‌شنبه منتشر شد درباره پرونده اسرای صهیونیستی گفت: دشمن تلاش می‌کند به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به‌دنبال به دست آوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود.   رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان در سال 1986 است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب