Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@02:09:24 GMT

چاقوکشی روی یک طلبه و همسرش در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۹۲۷۹

خرداد: رئیس ‌پلیس آگاهی استان همدان گفت: صبح روز دوشنبه فردی حوالی ساعت 9 و 40 دقیقه با حالت غیرعادی وارد منزل همسایه خود که دیوار به دیوار به محل سکونت آنها در منطقه خضر ساکن بودند شده و با ضربات چاقو ابتدا شوهر را از ناحیه سر و سپس با داد و فریاد و کمک‌ خواهی همسرش، همسر او را هم از روبه‌رو و سپس از پشت سر مجروح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد به نقل از کیهان، سرهنگ رضا زارعی افزود: با داد و فریاد این مجروحان و کمک‌خواهی آنان ضارب از ترس گیرافتادن هراسان به داخل کوچه فرار کرد که در این حین با دختربچه‌ای کوچک هم برخورد که او را هم زخمی کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان هم گفت: به‌گفته پدر ضارب فرزند آنها با این خانواده هیچ مشکلی نداشته و سال‌ها با صلح و دوستی کنار هم زندگی می‌کردند و به ‌صورت غیرمنتظره این حادثه تأسف‌بار اتفاق افتاده است. 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان هم درباره وضعیت مجروحان این حادثه گفت: مرد خانواده (48ساله) با حالت آسیب‌دیدگی بر اثر ضربات چاقو از ناحیه ساعد، سر و گوش به مرکز درمانی بعثت منتقل شده بود که آسیب‌دیدگی مختصری هم در ناحیه شکم داشت. 
جعفر شاهرخی با تأکید بر اینکه وضعیت عمومی هر دو مجروح این حادثه مناسب و رو به بهبودی است اظهار داشت: اقدام‌های درمانی اولیه مانند سی‌تی اسکن و غیره برای او (مرد) انجام شده و این مجروح به‌دلیل نوع جراحت‌های وارده نیازی به اتاق عمل نداشته و اکنون هم تحت نظر و بستری بوده و هوشیار است. 
وی افزود: همسر وی نیز با مجروحیت از ناحیه سمت چپ بدن به بیمارستان منتقل شد و همکاران ما در بخش اورژانس خدمات درمانی مناسب را برای او انجام دادند. 
دادستان عمومی و انقلاب همدان نیز گفت: ضارب طلبه جوان همدانی در آذربایجان غربی دستگیر شد. برچسب ها: نزاع خیابانی ، چاقوکشی ، روحانیت ، روحانیون ، طلاب

منبع: خرداد

کلیدواژه: نزاع خیابانی چاقوکشی روحانیت روحانیون طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی علیرضا بیرانوند و همسرش در کنسرت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 26 همسر علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس ویدیویی از خود و همسرش که در حال همخوانی با کنسرت لری فرج علیپور منتشر کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. این ویدیو را می‌‌بینید.

دیگر خبرها

  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • چگونه طلبه شویم؟
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • همخوانی علیرضا بیرانوند و همسرش در کنسرت
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه