Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@05:46:05 GMT

پرونده اتهام تجاوز رونالدو دو سال طول خواهد کشید

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۹۳۳۲

پرونده اتهام تجاوز رونالدو دو سال طول خواهد کشید

حل شدن مسئله اتهام تجاوز جنسی مهاجم پرتغالی به کاترین مایورگا نزدیک به دوسال طول خواهد کشید.

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، قضیه متهم شدن کریستیانو رونالدو به تجاوز به کاترین مایورگا ممکن است مدت ها طول بکشد. بر اساس گفته های نزدیکان بازیکن پرتغالی، وکلای این بازیکن در یوونتوس خود را برای یک پروسه دوساله آماده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه پرتغالی کورئو د مانیا، این قضیه توسط پلیس در حال بررسی است اما در مدت زمان کوتاهی به نتیجه نخواهد رسید. پس از وارد شدن پرونده به دادگاه و بررسی آن تصمیم نهایی گرفته خواهد شد. این قضیه زمان خواهد برد.

رونالدو به وکلای خود که در راس آن پتر کریستنسن قرار دارد اعتماد کامل دارد و ترجیح می دهد خود سکوت کند و کارها را به آن ها بسپارد. او تنها تمرکزش را روی بازیها قرارداده است و به دیدار شنبه یوونتوس و جنوا فکر می کند.

ستاره پرتغالی دو هفته پیش به تجاوز جنسی به مدل سابق آمریکایی در سال ۲۰۰۹ در لاس وگاس متهم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تجاوز کاترین مایورگا کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: احدی از ماموران وظیفه شناس شهرستان هلیلان به یکدستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف می‌کند.   وی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به منظور عدم تشکیل پرونده، پیشنهاد رشوه‌ای به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مامور وظیفه شناس می‌دهد.   فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مامور وظیفه شناس از دریافت وجه خوداری و پس از هماهنگی انجام شده با سلسله مراتب رد رشوه مذکور صورتجلسه و پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود.    این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد