Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:34:53 GMT

مارتینز: بُرد بزرگ دورتموند در جذب اکسل ویتسل

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۹۳۴۷

مارتینز: بُرد بزرگ دورتموند در جذب اکسل ویتسل

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک که همیشه یکی از ستایشگران بزرگ اکسل ویتسل بوده، از قرارداد انتقال ویتسل به باشگاه دورتموند به عنوان بزرگترین قرارداد فصل جاری یاد کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، ویتسل 29ساله در ماه اوت با قراردادی که گفته می‌شود 23میلیون دلار ارزش داشته بعد از یک سال بازی در سوپرلیگ چین برای باشگاه تیانجین کوانجیان، به دورتموند پیوست تا پیراهن زردرنگ این باشگاه آلمانی را به تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ویتسل تا این لحظه در رقابتهای مختلف برای دورتموند در 10 بازی به میدان رفته و به اعتقاد رسانه‌های مختلف آلمانی در رسیدن این باشگاه به صدرنشینی بوندس‌لیگا نقشی مهم و کلیدی داشته است. 

 

مارتینز سرمربی ویتسل در تیم ملی بلژیک معتقد است اینکه دورتموند توانسته با پرداخت مبلغی نسبتاً اندک، ستاره‌ای به بزرگی اکسل ویتسل را جذب کند، انتقال او را به یکی از پرسودترین انتقالهای فصل جاری تبدیل کرده است. مارتینز در مصاحبه با اشپرت‌بیلد گفت:" بهترین ترانسفر این فصل دنیا بدون شک انتقال اکسل ویتسل به باشگاه دورتموند بوده. دورتموند واقعاً از این انتقال سود سرشاری بدست آورده".

 

مارتینز در ادامه گفت:" سرمایه‌گذاری روی اکسل ویتسل بهترین سرمایه‌گذاری فوتبال اروپا است. اینکه ویتسل که تنها با یک قرارداد 20 میلیون دلاری به دورتموند ملحق شده تا اینجا چه قدر در موفقیت این تیم نقش داشته و شاید بتوان گفت مهمترین بازیکن این  تیم بوده نشان می‌دهد که مسئولین دورتموند در فصل نقل و انتقالات چقدر موفق عمل کرده‌اند. به خاطر جذب اکسل باید به باشگاه دورتموند واقعاً تبریک گفت. اکسل وقتی در چین بود دیگر کسی به او توجه نمی‌کرد ولی من می‌دانستم که او یک روز خودش را نشان خواهد داد". 

 

تیم ملی بلژیک روز سه‌شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف هلند رفت و ویتسل در این دیدار 90 دقیقه بازی کرد. دیداری که شاگردان مارتینز در آن مقابل نارنجی‌پوشان هلندی به نتیجه‌ی تساوی 1-1 رسیدند. ویتسل از روز شنبه دوباره در رقابتهای بوندس‌لیگا به میدان خواهد رفت و در اولین بازی با پیراهن دورتموند مقابل اشتوتگارت بازی خواهد کرد.

 

اکسل ویتسل بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اکسل ویتسل بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.

دانلود (76.3MB)

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم