Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از بهره‌مندی سه هزار 922 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات مشاوره‌ای این نهاد در 6‌ماهه امسال خبر داد و گفت: خدمات ارائه‌شده به جامعه هدف در قالب مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شناسایی گروه‌های هدف به‌ویژه کودکان در معرض آسیب و ارائه خدمات آموزشی و مهارت‌های اجتماعی خانوارهای با زن سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دختران در شرف ازدواج و دانش آموزان دبیرستانی با برگزاری63جلسه و کارگاه‌های آموزشی اقدامات مهمی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی به جامعه هدف انجام داده است.


صفری با اشاره به اینکه پیشگیری مقدم بردرمان ، کم هزینه واثر گذار می باشدافزود:در اجرای برنامه‌های مشاوره‌ای در کنار استفاده از کارشناسان و مشاوران درون‌سازمانی از ظرفیت کارشناسان و مشاوران سایر دستگاه‌ها ازجمله نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه نیز استفادهمی شود تابا ارائه آموزش‌های گروهی درزمینهٔ پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با مبانی فقهی و دینی و اخلاق اسلامی در خانواده، از آسیب اجتماعی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد جلوگیری شود.

انتهای پیام/ن

بهره مندی مددجوی زنجانی از خدمات مشاوره ای

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان