Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رامتین احمدی دانش آموز دیواندره ای ۲۲ میلیون تومان پول نقد و چک گمشده را به صاحبش تحویل داد.

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، رامتین احمدی دانش آموز پایه هشتم دبیرستان شهید رجایی این شهرستان در اقدامی خداپسندانه ۲۲میلیون تومان وجه نقد و چک گمشده را که در نزدیکی های محوطه مدرسه پیدا کرده بود؛ با هماهنگی عوامل اجرایی این آموزشگاه و جستجوی صاحب مال، سرانجام صاحب اصلی پول را پیدا کرد و وجه مذکور به وی بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در حاشیه نشست عمومی انجمن اولیا و مربیان دبیرستان شهید رجایی که روز گذشته با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان و اولیای دانش آموزان این آموزشگاه برگزار شد؛ از اقدام ارزشمند و خداپسندانه رامتین احمدی در پیدا کردن وجه نقد و بازگرداندن آن به صاحبش به منظور تعمیق هرچه بیشتر مسائل اخلاقی در بین جوانان تقدیر به عمل آمد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی احسان با یک وعده غذا ترانه 17 ساله را فریب داد تماشا کردن درگیری 2 مسافر مترو بدون دخالت کردن جنجالی شد ! + فیلم مرد آبادانی قابلمه غذای همسایه را به خاطر گرسنگی بچه هایش دزدید ! این مرد چگونه چهره اش وحشتناک شد + فیلم قتل عام وحشتناک دیگر در تهران + عکس و جزئیات پایان راه فردوسی پور در تلویزیون و مرگ نود با تعویض اجباری؟ قتل فجیع زن آبستن توسط افراد ناشناس / سر او را بریدند اعدام قاتل منحرف زینب دختر ۷ ساله + عکس بدون پوشش اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! داماد عصبانی به جای مهریه می خواست دیه قتل عروس را بدهد ! 6 تروریست امروز اعدام شدند اعتراف بوکسور حرفه ای به قتل عام 2 دخترجوان و مادر زن و پدر زنش در خیابان نبرد تهران + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث پول چک دانش آموز عکس غافلگیر عکس قتل مرد روزنامه ایران عربستان جسد زندگی اینستاگرام جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا