Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی | سرمربی تیم ملی اسلوونی به دلیل انتقاد از دروازه‌بان مصدوم این تیم حکم اخراج خود را صادر کرد.به گزارش بلاغ،ورزش 11 - توماس کاوچیچ که به همراه تیم ملی اسلوونی در اردو به سر می‌برد در یک انتقادی عجیب از دروازه‌بان کشورش موجب اخراج خودش شد.

در روز فیفا دی که تیم‌های ملی در حال سپری کردن دیدارهای دوستانه هستند، سنگربان ملی پوش اتلتیکومادرید به دلیل مصدومیت در اردوی کشورش اسلوونی حضور نداشت تا موجب انتقاد شدید سرمربی تیمش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرده بود که یان اوبلاک تظاهر کرده مصدوم است که به تیم ملی کشورش نیامده، البته این انتقاد وی هم طبعاتی در پی داشت که موجب شد از سمت مربیگری اخراج شود.

کاوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران این چنین گفت:
 

ما در تیم ملی هستیم که وضعیت بازیکنان را بررسی کنیم؛ اگر ما اظهار نظر نکنیم پس چه کسی این حق را دارد که در مورد بازیکن تیم صحبت کند. البته اصلا خودم را سرزنش نمی‌کنم که چرا با این صحبتم باعث اخراجم شدم. اکر به تیم ملی برنگردم هم برایم اصلا مهم نخواهد بود. من حاضرم در مورد نیامدن اوبلاک به تیم ملی رو در رو با وی صحبت کنم تا رفع اتهام شود اما او خودش حاضر نیست.

من اوبلاک را از 16 سالگی‌اش می‌شناسم و اصلا نمی‌دانم که چرا به دروغ گفته مصدوم است. این اتفاقات اصلا طبیعی نیست و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات حل شود. البته این را هم بگویم که اسلوونی همیشه به اوبلاک در چارچوب دروازه نیاز دارد و خواهد داشت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه مشکوک به گل الکلاسیکو؛ توپ وارد دروازه شد؟ + ویدئو

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # بارسلونا ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • صحنه مشکوک به گل الکلاسیکو؛ توپ وارد دروازه شد؟ + ویدئو
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏