Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: براساس برآوردها زائران پیاده دهه آخر صفر مشهدمقدس با افزایش حدود ۳۰ درصدی مواجه خواهد شد. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ استانها خراسان رضوی نظرات

سیدجواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: براساس برآوردها در دهه آخر صفر امسال حدود 5 میلیون زائر به مشهد مقدس مشرف خواهند شد که بخشی از این زائران را زائران پیاده امام رضا(ع) تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت‌های استان برای خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر بهره گرفت و البته در حال حاضر تمامی هم و غم به ویژه در حوزه رسانه‌ای باید معطوف به ایام اربعین باشد.

حسینی ادامه داد: باید در روند خدمت رسانی دهه آخر صفر این مهم مدنظر قرار گیرد که تمامی ایرادات و نواقص خدمت رسانی در دهه آخر صفر سال گذشته مرتفع شود و با توان بیشتری به زائران خدمت رسانی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه براساس برآوردها امسال شاهد افزایش تشرف 30 درصدی زائران پیاده دهه آخر صفر به مشهدمقدس خواهیم بود عنوان کرد: در حوزه راهپیمایی اربعین نیز شاهد افزایش هستیم و تعداد افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند نسبت به سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است

دریافت 6 MB کد خبر 6098308

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل مدیریت شهری مشهد در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز