Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سرهنگ دوم ابراهیم پرسا اظهار کرد: شهروند گرگانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار کرد به صورت غیرمجاز از حسابش مبالغی برداشت شده که خواهان پیگیری موضوع است.

به گزارش خراسان وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس فتای استان، مشخص شد مبلغ ۱۵ میلیون ریال از حساب وی در چند مرحله به صورت غیرمجاز برداشت شده که پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم که عروس خانواده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پرسا اظهار کرد: در این پرونده متهم با در اختیار داشتن کارت بانکی شاکی اقدام به فعال کردن رمز اینترنتی آن کرده که در چند مرحله خرید اینترنتی انجام داده بود.
این مقام انتظامی گفت: شهروندان از واریز مبالغ زیاد به حساب‌هایی که بیشتر با آن سروکار دارند یا رمز اینترنتی آن فعال است، خودداری کنند.
سرهنگ پرسا از شهروندان خواست اطلاعات مالی و بانکی شان را با دقت نزد خود نگه دارند و رمز کارت را به صورت دوره‌ای تغییر دهند و ضمن فعال کردن امکان دریافت پیامک، از تراکنش‌های انجام شده حساب خود مطلع شوند.
رئیس پلیس فتای استان گلستان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.Cyberpolice.ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.

 

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازداشت کلاهبرداری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی

به گزارش «تابناک»، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما، افزود: سکو‌ها از چگونگی دارو‌ها مطلع نمی‌شوند فقط بر اساس کد رهگیری دارو را به صورت بسته بندی تحویل می‌گیرند و دارو را به بیماران می‌رسانند.

وی ادامه داد:  این کار فعلا آزمایشی است و اگر در مرحله آزمایشی قابلیت کشوری شدن داشت به صورت کشوری پیاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد