Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - حسن صابری رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره، از استمرار روند کاهش نرخ سیب زمینی و گوجه فرنگی در بازار خبر داد و گفت: با توجه به ممنوعیت صادرات و افزایش عرضه در بازار داخل، قیمت این محصولات روز به روز در حال کاهش بوده به طوریکه نسبت به هفته‌های قبل حداقل 40 درصد افت داشته است.

وی افزود: با توجه به عرضه سیب زمینی نو و برداشت گوجه از مناطق گرمسیری طی روزهای آتی پیش بینی می شود که قیمت به تعادل در بازار برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صابری نرخ هر کیلو گوجه فرنگی 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500 و سیب زمینی یک هزار و 800 تا 2 هزار و 500 تومان در میدان میوه و تره بار اعلام کرد و گفت: براساس فاکتور در خرده فروشی های سطح شهر باید با احتساب 30 تا 35 درصد سود عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار ادامه داد: در هفته های اخیر مواردی همچون صادرات و افزایش تقاضا از سوی کارخانه های رب سازی دلیل اصلی نوسان قیمت گوجه فرنگی و سیب زمینی در بازار به شمار می رفت که خوشبختانه با ممنوعیت صادرات تا حدودی از تنش بازار کاسته شد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت قیمت سیب زمینی و گوجه فرنگی به نرخ های قبل در بازار وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به افزایش هزینه های تولید و کرایه های حمل و نقل این امکان وجود ندارد که قیمت این محصولات به نرخ های قبل بازگردد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت گوجه فرنگی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با کاهش قیمت اونس طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران کاهش یافت.

بر همین اساس، هر گرم طلای ۱۸عیار با کاهش ۸۶ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز ۱۵ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر، در بازار سکه قیمت سکه امامی ۹۰۷ هزار تومان کاهش یافت. به این ترتیب، قیمت سکه امامی به ۴۲ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان رسید.

نیم سکه نیز ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت داشت. در حال حاضر نیم‌سکه ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

۲۲۳۳۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898795

دیگر خبرها

  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!