Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

جبار کیانی پور : طرح حمایت تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان در شهرها و روستاهای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته (اعطای کمک هزینه تحصیلی) یکی از طرح های اصلی جامعه نیکوکاری ابرار است.
وی اظهار داشت: اتاق بازرگانی یاسوج با آغاز بکار فعالیت های نیکوکاری خود و با توجه به مشکلات دانش آموزان و دانشجویان در شهرها و روستاهای مناطق محروم استان و ضرورت حمایت از آنان طرح حمایت تحصیلی از این دانش آموزان مستعد را در اولویت اول خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیانی پور عنوان کرد: اولین گام ها در راستای اجرای فعالیت های نیکوکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج از سال 1394 برداشته شد.
وی بیان کرد: اتاق یاسوج در این طرح پس از شناسایی دانش آموزان و دانشجویان مستعد در مناطق محروم استان و همچنین حاشیه شهرها و گذراندن مراحل جذب مطابق آیین نامه ها و دستورالعمل های ابرار، نسبت به اعطای بورس تحصیلی به آنان اقدام کرد.
کیانی پور تصریح کرد: در همین راستا از اوایل مهرماه امسال نیز بسته های لوازم التحریر میان این دانش آموزان مستعد و نیازمند توزیع شد.
وی گفت: ضرورت اجرای این طرح از آن جهت است که مطابق آمارهای ارائه شده در سالهای اخیر، میلیون ها دانش آموز از تحصیل بازمانده اند.
کیانی پور اضافه کرد: بسیاری از این دانش آموزان، مستعد تحصیل هستند و برای دستیابی به مدارج بالای علمی و دانشگاهی باید به صورت اصولی حمایت شوند.
وی افزود: جامعه نیکوکاری ابرار واحد اتاق بازرگانی یاسوج توانست تا مهر ماه امسال، 150 نفر از دانش آموزان و دانشجویان مستعد استان را مشمول این طرح کند.
6110

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دانش آموزان و دانشجویان جامعه مشکلات دانش آموزان کشاورزی آیین نامه دانش آموز آیین نامه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی جامعه دانش آموزان دانش آموزان و دانشجویان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه تاکید کرد.

کلام‌الله صفری ۱۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم تاکید کرد و گفت: ضروری است جایگاه معلم در جامعه تقویت شود و نگرش مردم به معلم، باید نگرش نسبت به انبیا باشد.

وی به ایجاد انگیزه در معلمان برای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلم در استان داریم و برای انتخاب معلم نمونه، ۶ هزار و ۱۹۸ مشارکت کردند و با ارزیابی انجام گرفته ۸۰۵ نفر به مرحله منطقه‌ای و در ادامه نفر۵۹ به مرحله استانی راه یافتند و نهایتا ۴ نفر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

صفری همچنین از میان مدیران و معاونان و مربیان بهداشت نیز نهایتا ۵ نفر به مرحله کشوری راه یافتند، افزود: تولید محتوای آموزشی، نحوه تدریس، شیوه استفاده از فناوری، ارائه طرح درس، مقبولیت، سابقه بالای ۱۰ سال، اظهارنظر شورای مدرسه، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای دانش‌آموزان و غیره از معیارهای انتخاب معلم نمونه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل در حوزه آموزش و پرورش طی یک سال گذشته، ادامه داد: پخش زنده برنامه سلام معلم توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل از اقدامات برجسته این حوزه است.

وی به راه‌اندازی پویش‌های مختلف در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح استان، تصریح کرد: در سطح استان ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه فعال است که در هفته معلم امسال زنگ سپاس در همه مدارس استان با حضور مقامات استانی به صدا درآمد.

صفری تجدید پیمان با شهدای دانش‌آموز، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با معلمان پیشکسوت، حضور مسئولان در شورای دبیران، راه‌اندازی قرارگاه جهادی فرهنگیان در خیابان معلم اردبیل، ایجاد یادمان شهدای فرهنگیان و دانش‌آموزان، شناسایی معلمان شاخص، کارآمد و سرآمد استان برای حضور دورهمی در صدا و سیما، ایجاد نمایشگاه از دستاوردهای آموزش و پرورش، برگزاری جشن پیوند مسجد و مدرسه، دومین جشنواره معلم خلاق ایل عشایر، شب شعر و غیره از جمله اقدامات و فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از اشتیاق معلم نمونه کشور برای تعلیم و تربیت
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه