Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@21:54:55 GMT

رانندگی پوتین با لیموزین

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۹۸۸۵

رانندگی پوتین با لیموزین

رئیس جمهور روسیه که میزبان همتای مصری خود است، برای السیسی با لیموزین رانندگی کرد.

به گزارش تسنیم، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در نشست خبری مشترک خود با عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر که به این کشور سفر کرده است گفت: ما اقدامات خود درباره حل و فصل بحران سوریه و جزئیات توافق روسیه و ترکیه درباره سوریه را به اطلاع مصر رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین و السیسی چهارشنبه توافقنامه همکاری استراتژیک بین مصر و روسیه را در شهر سوچی امضا کردند.

اما رئیس جمهور روسیه به همتای مصری خود یک خودروی خاص روسی به نام لیموزین «Aurus» را نیز نشان داد و برای السیسی رانندگی هم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه رانندگی لیموزین السیسی رئیس جمهور مصر عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند