Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:45:49 GMT

برداشت ۳۶ هزار تن لوبیا در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۹۸۹۰

برداشت ۳۶ هزار تن لوبیا در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر و نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، حسین عامری گفت: کشاورزان زنجانی امسال ۱۲ هزار ۶۲۰ هکتار از زمین‌های خود را به کشت لوبیا اختصاص داده‌اند.

وی اظهار کرد: ۳۶ هزار تن لوبیا در استان زنجان برداشت و روانه بازار مصرف شد و در حال حاضر بیش از ۴ هزار هکتار از مزارع لوبیای استان زنجان به روش تیپ آبیاری می‌شود و  زنجان رتبه نخست کشوری در اجرای آبیاری تیپ در مزارع لوبیا را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامری  تأکید کرد:  ۹۰ درصد محصول تولیدی به استان‌های همجوار استان زنجان ارسال می شود.

کد خبر 4433686

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین عامری محصولات کشاورزی کشاورزی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مجلس شورای اسلامی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ هکتار گیاه دارویی رازیانه در رودان کاشت شده است/ پیش‌بینی برداشت ۳ تن در هکتار

ایسنا/هرمزگان کارشناس جهاد کشاورزی شهرستان رودان گفت: گیاه دارویی رازیانه برای نخستین بار در بخش جغین شهرستان رودان کشت شد.کارشناس جهاد کشاورزی شهرستان رودان گفت: گیاه دارویی رازیانه برای نخستین بار در بخش جغین شهرستان رودان کشت شد.

روح الله غلامپور امروز (۲۷ اسفندماه)، در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز کاشت گیاه دارویی رازیانه، اظهار کرد: در راستای اصلاح الگوی کشت در بخش جغین شهرستان رودان، کاشت گیاه دارویی رازیانه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به سطح زیر کشت هشت هکتار گیاه دارویی رازیانه، عنوان کرد: این کاشت با مشارکت شرکت تعاونی انجام شده است.

کارشناس جهاد کشاورزی شهرستان رودان، با اشاره به آغاز فصل کاشت گیاه دارویی رازیانه از اول دی‌ماه، تشریح کرد: عملیات برداشت محصول از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود از هر هکتار سه تن گیاه رازیانه برداشت شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت سرمازدگی به باغات چغاله خفر + فیلم
  • خسارت سرمازدگی به باغداران خفر
  • عملیات مبارزه با سن در ۲۹ هزار هکتار از مزارع قم آغاز شد
  • «بیدمشک»پیام آور بهار در ارومیه/ کشت بیدمشک در ۶۰ هکتار
  • برداشت گیاه دارویی زیره سبز از مزارع استان بوشهر آغاز شد
  • ۸ هکتار گیاه دارویی رازیانه در رودان کاشت شده است/ پیش‌بینی برداشت ۳ تن در هکتار
  • کاشت گیاه دارویی رازیانه در رودان
  • از تولید ذرت تا اجرای طرح جهش تولید در مزارع فارس
  • آلودگی ۱۹۰ هکتار از مزارع استان بوشهر به کرم برگ‌خوار
  • «کرم برگ‌خوار» مزارع استان بوشهر را تهدید می‌کند