Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد شهرستان چگنی، با اشاره برنامه های حمایتی کمیته امداد در این شهرستان، افزود: شناسایی توانمندی ها و خودکفایی مددجویان مهم ترین رویکرد برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، علی قاسمی اصل، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان چگنی، امروز(26 مهر) در ماسم افتتاحیه دوره های آموزشی طرح های خودکفائی کمیته امدادامام خمینی(ره) این شهرستان، افزود: شناسایی استعدادها و توانمند های افراد تحت حمایت کمیته امداد از برنامه محوری حمایتی در این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: افراد توانمند با شرکت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و افزایش توانایی جهت ارائه تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی معرفی می شوند.

 

قاسمی،  عمر و فرصت زندگی را مهم ترین سرمایه انسان ها دانست و افزود: کمیته امداد امام خمین ی(ره) تلاش می کند با حمایت از افراد نیازمند تحت حمایت بستری را فراهم کند که این افراد از مهمترین سرمایه هایی که خدای متعال به آدمیان عطا کرده است به خوبی استفاده کنند.

 

وی آموزش را شرط استفاده صحیح از فرصت ها دانست و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان چگنی با مشارکت فنی و حرفه ای در ارائه دوره های آموزشی برای افراد تحت حمایت این نهاد تلاش می کند.


قاسمی،  افزود: برای افراد شرکت کننده در دوره های اموزشی فنی و حرفه ای و آموزشگاه های تحت حمایت این مرکز، گواهینامه فنی و حرفه ای صادرمی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این گواهی نامه فرصتی برای ارائه وام های خود اشتغالی به مددجویان و روانه شدن این افراد به چرخه کار و صنعت می شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان، در ادامه با اشاره به اهمیت کار و تلاش در فرهنگ دینی، افزود: دیدگاه اسلام در خصوص کار و تلاش برای خانواده و فرهنگ کسب روزی حلال نشان دهنده اهمیت این مقوله در زندگی است.

 

وی در ادامه با اشاره به حمایت های کمیته امداد از طرح های اشتغالزایی مددجویان، افزود: با برگزاری دوره های آموزشی مختلف شاخص های چون برنامه ریزی اقتصادی خانواده های، نقش خانواده در اصلاح الگوی مصرف، اشتغال ملی و مصرف تولیدات داخلی در شکوفایی خانواده، آگاه سازی حریم زن  و مرد در معاشرت های اجتماعی، ایجاد روحیه گذشت، تعاون، تلاش و خلاقیت، الگو پذیری از خانواده متعادل و موفق، احکام مربوط به مشاغل و خرید و فروش به مددجویان آموزش داده می شود.

 

قاسمی، اظهار کرد: توانمند سازی مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان بستر کاهش آمار بیکاری و تقویت اقتصاد و اشتغال در جامعه است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین کانون های مساجد پیاده روی اربعین سوگواره علمدار کربلا شیراز اردبیل عربستان مسجد توانمند سازی مددجویان بیکاری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف در این آیین گفت:‌ برای احداث واحدهای مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خواف در مجموع ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمد طاهری افزود :‌ واحدهای مسکونی فوق در راستای تفاهم نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و مشارکت مردم احداث و امروز در شهرها و روستاهای شهرستان خواف تحویل متقاضیان شد.

وی بیان کرد: ۸۳ واحد مسکونی مخصوص مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ و بهزیستی طی سالجاری در این شهرستان در حال احداث است.

طاهری گفت: ۹۵۲ متقاضی بهسازی مسکن روستایی برای اخذ تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی طی سالجاری به بانکهای عامل معرفی شدند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد