Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@09:20:13 GMT

هیچ گاه به این میوه «نه» نگویید

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۹۹۱۹

هیچ گاه به این میوه «نه» نگویید

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، از خواص خیار هرچه بگوییم کم است. این گیاه پرخاصیت که طبعی خنک دارد، درمانگر بسیاری از بیماری هاست و می تواند در زمینه های زیادی برایتان چاره ساز باشد؛ بنابراین، آن را در برنامه غذایی تان بگنجانید و در سبد روزانه تان قرار دهید.

اگر به دنبال این هستید که با اضافه کردن یک میوه یا سبزی به رژیم غذایی سالم تری داشته باشید، ما به شما خیار را پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیاهی خوش طعم، خوش عطر با خواصی شگفت انگیز که آن را به یکی از بی نظیرترین خوراکی ها بدل مرده است. اگر از علاقه مندان خیار نیستید، این گزارش را دنبال کنید تا خیار به بخش جدایی ناپذیر سبد غذاییتان بدل شود.

کمک به حفظ آب بدن

خیار گیاهی است که 95 درصد آن از آب تشکیل شده است، در واقع مصرف یک عدد خیار در هر روز حدود 150 میلی لیتر آب به بدن شما می رساند. این مسأله زمانی اهمیت پیدا می کند که بدانید 26 درصد آب مورد نیاز انسان از طریق خوراکی ها تأمین می شود.

ضامن سلامت قلب

پتاسیم یکی از مواد اصلی خیار است، ماده ای که ضمن پایین نگه داشتن فشار خون خطر سکته و دیگر مشکلات قلبی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

کمک به حفظ کارکردهای مغز

یکی از مهم ترین ترکیبات خیار فیستین نام دارد، ماده ای که خاصیت ضد التهابی فوق العاده ای دارد. علاوه بر این به تازگی دانشمندان دریافته اند، این ترکیب شیمیایی نقش قابل توجهی در سلامت و حفظ کارکردهای شناختی مغز ایفا می کند. بنابراین، خیار منبع غذایی خوب برای پیشگیری از ابتلا به آلزایمر و زوال عقل است.

جلوگیری از پیری پوست

شاید حالا دلیل اصلی استفاده از خیار در اغلب محصولات پوست را متوجه شده باشید؛ خیار ماده ای است با خاصیت بالقوه ای در کاهش چین و چروک های پوست و به همین دلیل از پیر شدن پوست جلوگیری می کند.

کاهش دهنده خطر ابتلا به سرطان

یکی از ویژه ترین مزایای خیار، نقش آن در کاهش خطر بیماری خطرناک هم چون سرطان است. در واقع، پلی فنل موجود در این گیاه سبز رنگ مانع آسیب دیدن و نابودی سلول ها در بخش های مشخصی از بدن می شوند.

کاهش دهنده درد

فلاونوئیدها، نوعی منبع ضد التهابی هستند، از همین رو تانن موجود در خیار علاوه بر کاهش میزان رادیکال های ازاد ترشح شده در خون موجب کم شدن درد هم می شود. بنا بر تحقیقات انجام شده، خیار می تواند تأثیر شگرفی در درمان سر درد داشته باشد.

رفع بوی بد دهان

بوی بد دهان یا نفس انسان اغلب از باکتری های روی زبان ناشی می شود؛ اما فیبر و آب درون گیاه هایی مثل خیار با شستن و از بین بردن باکتری های زبان بوی بد دهان و تنفس را هم رفع می کنند.

محافظت از استخوان ها

خیار منبعی بی نظیر برای تأمین ویتامین K بدن است؛ ویتامینی که نقشی حیاتی در حفظ سلامت و استقامت استخوان ها ایفا می کند. کمبود این ماده در بدن احتمال شکستگی استخوان را تا حد زیادی افزایش می دهد و موجب افزایش کلسیم در بدن می شود.

جلوگیری از ابتلا به یبوست

همان طور که پیش از این گفته شد، بخش اعظم خیار از آب تشکیل شده است و پوست آن حاوی مقادیر قابل توجهی فیبر نامحلول است. هر دو این ماده به هضم سریع و آسان غذا کمک می کنند و مانع از ابتلا به یبوست می شوند.

کمک به حفظ تناسب اندام

مقدار ناچیز کالری موجود در خیار به علاوه مقادیر قابل توجهی فیبر در پوست این گیاه به حفظ تناسب اندام کمک می کند و مانع افزایش وزن می شود. بنابراین، شما با خیال راحت می توانید در طول روز خیار را در سالاد، به صورت ترشی یا حتی به صورت آب میوه بخورید و نگران افزایش وزنتان نباشید.
دکتر سلام

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خیار سلامت قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرم گلدن شاین اصلی

امروزه کرم‌های ضدلک و روشن کننده پوست بازار تنوع زیادی داره امروز آمدیم یک کرم معروفی کنید که با رضایت و کیفیت تونسته جایگاه خوبی بین مشتریان خود پیدا کنه این کرم ساخت شرکت الار  بوده یک شرکت معتبر کافیست یک بار امتحان کنید.

کرم گلدن شاین عمده و دست اول بخرید. امروزه کرم های ضدلک و روشن کننده پوست بازار تنوع زیادی داره امروز آمدیم یک کرم معروفی کنید که با رضایت و کیفیت تونسته جایگاه خوبی بین مشتریان خود پیدا کنه این کرم ساخت شرکت الار  بوده یک شرکت معتبر کافیست یک بار امتحان کنید.کرم گیاهی معجزه روشن کننده پوست

 

شارژ تیراژ بالا گلدن شاین لارا:

 

ترکیب کرم گلدن شاین لارا:

 

این محصول کاملاً گیاهی می باشد. از موادی چون گیاه زردچوبه، ویتامینE، روغن بادام تلخ، شیرین بیان و . . . تولید شده است.لطفاً قبل از مصرف پکیج گلدن شاین مطالعه کنید:

 

حتماً هنگام خرید دقت کنید پکیج را با صابون مخصوص پوستتان خرید کنید.

 

برخلاف توصیه های خیلی از فروشنده ها قبل از خواب باید استفاده شود نه هنگام خواب. زیرا کرمی که روی پوست صورت را پوشانده با جا به جایی روی بالشت از بین خواهد رفت. دقت کنید نه این کرم بلکه هر محصولی را حداقل نیم ساعت قبل از خواب به پوست بزنید. خوب ماساژ دهید تا کامل جذب پوست شود.


چنانچه قبلا از کرم های ضدلک دیگری استفاده کردین، حداقل باید یک ماه به پوست استراحت دهید. بعد از پکیج ضد لک شاین طلایی استفاده نمایید.به نحوه مصرف و شستشو خوب دقت کنید تا از این محصول نتیجه بگیرید.برای نتیجه گرفتن از این محصول حتما باید مشکلات یبوست، گوارش، اعصاب و روان و غلظت خون را درمان کنید.


برای کنترل غلظت خون و درمان کک و مک به این موارد دقت کنید. سرکه انگبین باعرق نعنا یک لیوان شب ها قبل ازخواب میل شود. از گس مزه ها مثل آب انار، آب گوجه فرنگی و… غافل نشوید. از غذاهای سرخ کردنی کم تر مصرف کنید. دومرتبه در بهار و یک مرتبه در پاییز حجامت کنید. برای درمان یبوست حتما از داروخانه دارو تهیه کنید. در کنار مصرف این محصول از محصولات دیگری استفاده نکنید.

 

 خرید سرم ویتامین سی بیواکوا کلیک کنید

 

این محصول ۱۰۰%گیاهی و فاقد هرنوع مواد شیمیایی مثل کورتون، هیدروکینون و…. می باشد. بنابراین روند درمان به آهستگی انجام می‌شود و در عوض پوست شما هیچگونه آسیبی نمی‌بیند.یک شب در میان از ترکیب آب سیب زمینی و آب خیار سبز استفاده کنید. این ماسک تاثیر به سزایی در روند درمان دارد.


بعد از نتیجه گیری ۱۰۰% از پکیج ضد لک گلدن شاین، سعی کنید مصرف را سریعاً قطع نکنید. می توانید این روند را به مرور زمان کم کنید. برای مثال در دو هفته اول ۳ بار در هفته مصرف شود و بعد از آن ۲ بار در هفته استفاده کنید. توجه داشته باشید که پوست صورت شما نیاز به مراقبت دارد.


فعالیت اصلی گلدن شاین بازگشت رنگدانه های اصلی پوست به حالت نرمال است. (یک دست شدن پوست به شکل روشن ترین نقاط بدن مثل قسمت زیری بازوها).یکی از دلایل اصلی لک صورت، برخورد مستقیم نور خورشید به سطح پوست است. برای محافظ از پوست خود از ضد آفتاب های مناسب پوستتان با spf 30 به بالا استفاده کنید.به هیچ وجه صورت خود را با آب گرم شستشو ندهید. زیرا باعث شل شدن پوست و پیری زود رس خواهد شد.

 

خواص درمانی کرم ضد لک شاین طلایی لارا:


روشن کننده طبیعی پوست های تیره، گندمی و سبزه
رفع لک بارداری
رفع لک های ناشی از آفتاب سوختگی
حذف لکه های که به دلیل افزایش سن بیشتر می شود
لک های حاصل از مشکلات درونی هورمونی و کبدی و….
از بین برنده هرگونه کک و مک
بر طرف کننده قوی لک های ناشی از پلاسما
رفع انواع جوش های چرکی و سرسفید و…
محو شدن لک های ناشی از جوش صورت
کلاژن ساز و آبرسان پوست
لیفتینگ طبیعی پوست
بهبود منافذ باز پوست

 

  کرم گلدن شاین اصل

 

طریقه مصرف پکیج ضدلک گلدن شاین لارا:

 

بهترین طریقه مصرف کرم ضد لک گلدن شاین به این شکل است. بایستی در مرحله اول با صابون مناسب پوست خودتان که داخل پکیج است شروع کنیم.حتما بایستی از این محصول فقط شب ها مصرف کنید. از اولین دفعه مصرف کرم یک شب در میان به مدت ۱۰ بار استفاده کنید. زمانی که پوست به کرم عادت کرد و حساسیت نشان نداد هرشب استفاده کنید.

 

هر شب قبل از خواب پوست خود را با صابون مخصوص پوستتان (صابون همراه پکیج) بشویید. با لیف نرم، پارچه یا دست ماساژ دهید و اجازه دهید کف صابون به مدت ۵ دقیقه روی پوستتان بماند. سپس با آب ولرم رو به سرد پوست را بشویید.


بعد از خشک کردن پوست، به اندازه ای از کرم بردارید که به همه جای پوست برسد. کرم را روی پوست ماساژ بدهید تا کامل جذب پوست شود. (دقت کنید کرم را به دور از نور آفتاب و هرگونه نور تند مصرف کنید).معرفی محصولات وارد شوید: برس چوبی عمدهکرم باید به مدت ۷ ساعت روی پوست بماند.

 

صبح پوست را با صابون داخل پکیج به روش قبل بشویید و به آرامی پوست را خشک کنید.
حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. می توانید از کرم ضد آفتاب گیاهی شاین استفاده کنید.
در طول روز حتما یکبار پوست را با صابون داخل پکیج به روش اول شستشو دهید. پس از خشک کردن حتما از ضدآفتاب تفاده کنید. بهترین زمان شستشو در طول روز بین ساعت ۲ تا ۴ می باشد

 

نام نویسنده: برچسب ها: تبلغیات ، ریپورتاژ ، کرم پوست لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T8E

دیگر خبرها

  • جینسینگ هندی یا آشواگاندا چیست و چه خواصی برای بدن دارد ؟
  • (ویدئو) فرآیند پرورش میلیون ها مار و پردازش پوست آن ها در کارخانه
  • عکس| ثبت تصویر یک زاغ سفید کمیاب
  • ۶ فایده بی‌نظیر خیار؛ خوردن خیار به این افراد توصیه نمی‌شود
  • جوانی پوست شما با این خوراکی‌ها حفظ می‌شود
  • کرم گلدن شاین اصلی
  • از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!
  • خوردن این میوه سلامت استخوان‌ها را تضمین می‌کند
  • فواید خیار / این افراد «خیار» نخورند!
  • چه کسانی باید از خوردن خیار پرهیز کنند؟