Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بنا به تحلیل نقشه های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی مرکز جنوب و جنوب شرق کشور تداوم خواهد داشت

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز(۲۶ مهرماه) در شرق لرستان، کرمانشاه، جنوب استان‌های کردستان همدان و مرکزی، نیمه غربی اصفهان، بخش‌هایی از استان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس، شمال و شرق بوشهر، شمال هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می شود

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: محدوده بارش طی فردا (۲۷ مهرماه) علاوه بر این مناطق به جنوب استان‌های قزوین و زنجان، شرق استان‌های خوزستان و ایلام گسترش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شنبه (۲۸ مهرماه) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس مرکزی شروع می‌شود و به‌تدریج به شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های زنجان و قزوین گسترش می‌یابد. شدت بارش در استان‌های ایلام، غرب کرمانشاه و شمال خوزستان پیش‌بینی می‌شود همچنین بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از مرکز جنوب و جنوب شرقی کشور رخ می‌دهد. 

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا (۲۷ مهرماه) آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۲ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت شنبه (۲۸ مهرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود که بیشترین و کمترین دما در این روز به ۲۳ و ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام باران رگبار و رعد و برق هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امشب به‌تدریج بارش در شرق سواحل دریای خزر، تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد گفت: این بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

ضیائیان با بیان اینکه فردا پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود گفت: در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

او توضیح داد: روز جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

وی تاکید کرد: روز شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد، همچنین ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

او افزود: یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. وی یادآور شد: روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت در برخی از ساعات روز شدید و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط کشور تشدید خواهد شد و هشدار‌های در این زمینه صادر شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • تداوم بارش باران در خوزستان