Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فقیهی در بازدید از سی و هشتمین نمایشگاه جیتکس دبی به خبرنگار مهر گفت: حضور شرکت های استارتاپی و دانش بنیان ایران در جیتکس به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فناوری اطلاعات سطح منطقه می تواند باعث آشنا شدن بیشتر شرکت های فناوری با آخرین دستاوردهای صنعت فناوری اطلاعات شود و قدرت تعاملات این شرکت ها و نیز حرکت به سمت صادرات را گسترش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایجاد همکاری های مشترک از جمله اهداف حضور شرکت های دانش بنیان در استارت ها با حمایت معاونت علمی در نمایشگاه جیتکس است، گفت: در این نمایشگاه فضای استارتاپی که در اختیار کسب و کارهای نوپا قرار گرفته می تواند فضای خوبی را برای توسعه این کسب و کارها در آینده ایجاد کند.

فقیهی تأکید کرد: از سوی دیگر رویدادهای نمایشگاهی بهتری نیز در دنیا وجود دارد که استارتاپ ها می توانند با حضور در آن طرح ها و ایده های خود را به معرض نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه تغییر و تحولات سیاسی باعث شده که کشورهای عربی استقبال خوبی از طرح ها و ایده های ما نداشته باشند، گفت: از این جهت معاونت علمی قرار است در ماه نوامبر هیاتی از استارتاپ های ایرانی را برای حضور در رویداد وبساینت پرتغال حمایت کند.

وی گفت: یادگیری تعاملات بین المللی و جذب سرمایه گذاری با حضور استارتاپ ها در نمایشگاه های بین المللی مانند جیتکس و سایر نمایشگاهها محقق می شود، از این رو در پنجم نوامبر یک هیات با حضور ۱۸ استارتاپ، صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر و فعالان حوزه کسب و کارهای نوپا به انتخاب پارک علم و فناوری پردیس از سوی معاونت علمی به نمایشگاه پرتغال اعزام می شوند.

فقیهی تصریح کرد: معاونت علمی در راستای برنامه های حمایتی خود از برگزیدگان استارتاپ در نمایشگاه الکامپ تهران نیز برای حضور در جیتکس حمایت کرده بود اما این شرکت ها در جیتکس حضور نیافتند.

به گفته وی، جایزه الکام استارز به ۱۰ استارتاپ برتر به مبلغ ۲۰ میلیون تومان در نمایشگاه الکامپ تعلق گرفته بود و ۳۰ شرکت خلاق نیز معرفی شدند.


 

کد خبر 4433839 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: استارتاپ جیتکس نمایشگاه الکامپ اربعین ۹۷ نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان امنیت اطلاعات فناوری نانو هوشمندسازی گوگل فناوری فضایی هوش مصنوعی دانشگاه امیرکبیر تحقیقات علمی محمد جواد آذری جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صنعت خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه هم اندیشی وزارت صمت با نمایندگان منتخب دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه تجارت خارجی گفت: بیش از دو هزار شرکت تجاری با معرفی بیش از هزاران کالای صادراتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) شرکت میکنند. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی کالا‌های تولیدی ایرانی است. در داخل کشور از همه ظرفیت‌ها برای تولید و جهش در آن استفاده میشود؛ باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر استفاده کنیم

علی آبادی  با اشاره به موانعی که در سال‌های اخیر از طرف دشمنان در مسیر تجارت کشور بوجود آمده، گفت: برنامه‌ها و الگو‌هایی برای رفع مشکلات صادراتی تهیه شده است. نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی یکی از این برنامه هاست که میتواند فرصت مناسبی برای نمایش ظرفیت‌ها و توانایی‌های ایران به مردم جهان باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: بیش از ۷۰ وزیر، نخست وزیر و رئیس جمهور برای حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران دعوت شده اند. در کنار برگزاری این نمایشگاه، اجلاس آفریقا و شانگهای نیز برگزار خواهد شد. به کمک اتاق بازرگانی نشست‌های دو جانبه‌ای (B TO B) بین تجار داخلی و خارجی نیز برگزار می‌شود، که قطعا نتیجه این نشست‌ها منجر به عقد قرارداد‌های تجاری خواهد شد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران