Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@04:20:48 GMT

پایه میز شما بر روی خون شهدا قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۰۰۲۸

پایه میز شما بر روی خون شهدا قرار دارد

به گزارش جهان نيوز، شهید «سیدحسن علی‌امامی» از جمله شهدای جوان دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

فراز‌هایی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار به شرح زیر است.‌

ای کسانی که در جمهوری اسلامی مسئولیتی به گردن دارید، بدانید که آن میز و یا ... که باید به وسیله‌اش خدمت کنید پایه‌اش روی خون شهدا قرار دارد.

در انتظار آن هستم که این زنجیر جهنمی را که به دورم است پاره کرده و آزاد شوم و پاره کردن آن زنجیر مخوف همان پاره کردن نفس اماره و خواهش‌های نفسانی و شیطانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چه زیبا انتخابی برای من بود که این لباس سبز سپاه و با آن گل روی لباس که همان آرم مقدس می‌باشد، به عنوان لباس دامادی انتخاب کردم.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان