Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 4 هزار هکتار از مزارع لوبیای این استان به روش تیپ آبیاری می‌شود، گفت: زنجان رتبه نخست کشوری در اجرای آبیاری تیپ در مزارع لوبیا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسین عامری اواخر شهریور تا اواخر مهر را زمان برداشت محصول لوبیا در استان برشمرد و خاطرنشان کرد: استان زنجان همچنین در تولید هسته های بذری لوبیا در کشور رتبه نخست را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامری بیان داشت: از طریق استفاده از ارقام مناسب، توجه به توصیه‌های فنی‌کارشناسان، رعایت تاریخ کشت، کشت مکانیزه، رعایت تناوب زراعی و مبارزه اصولی و به موقع با علف های هرز به راحتی ارتقای بهره وری و افزایش تولید در واحد سطح در مزارع لوبیا محقق می شود.

مدیر امور زراعت سازمان با اشاره به جایگاه بالای استان زنجان در تولید محصول لوبیا تصریح کرد: کشاورزان زنجانی امسال از سطح 12 هزار 620 هکتار بالغ بر 35 هزار و 806 تن لوبیا برداشت می کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان زنجان بهره وری جهاد کشاورزی زنجان لوبیا راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سید احمدی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اعلام اینکه در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفته است، بیان کرد: از زمان آغاز برداشت چغندرقند در استان تاکنون به میزان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن چغندرقند برداشت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان اضافه کرد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندرقند استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: پیش بینی شده امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان خوزستان برداشت شود.

کد خبر 6087439

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود