Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری مطابق سالهای گذشته همزمان با بیستمین همایش کشوری آموزش پزشکی در روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ در دو بخش دانشگاهی و کشوری در حیطه های شش گانه برگزار خواهد شد.

حیطه های این دوره از جشنواره شامل تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی، یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیات علمی و برنامه)، مدیریت و رهبری آموزشی، یادگیری الکترونیکی، طراحی و تولید محصولات آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری فرآیند های جشنواره مطهری بر اساس آیین نامه جشنواره مطهری انجام خواهد شد و صرفا فرآیند هایی وارد مرحله رقابتی جشنواره می شوند که واجد هر شش معیار کلاسیک اعلام شده باشند.

فرآیندی کلاسیک محسوب می شود که هدف مشخص و روشن دارد، برای انجام فرایند مرور بر متون انجام شده است، از روش مندی مناسب و منطبق با اهداف استفاده شده است، اهداف مورد نظر به دست آمده اند، فرایند به شکل مناسبی در اختیار دیگران قرار گرفته است و فرایند مورد نقد توسط مجریان قرار گرفته است.

تمامی اعضای هیات علمی می توانند فرآیند های خود را در قالب فرم ارسال فرآیند به همراه مستندات و مجموعه همراه به گروه آموزشی خود ارائه و پس از تایید کمیته داوری شامل: گروه آموزشی مربوطه، مدیر EDO و معاونت آموزشی دانشکده به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری تا تاریخ ۳۰ مهر ۹۷ جهت بررسی و اجرای فرایندهای داوری ارسال کنند.

کد خبر 4433172

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش پزشکی جشنواره شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی ایران اربعین ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی پذیرش دانشجو دانشگاه تهران سازمان سنجش اربعین 97 دانشگاه پیام نور دوره دکتری مرکز سنجش آموزش پزشکی منصور غلامی حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در آنچه شما خواسته اید ، سراغ یکی از مشکلاتِ محله شهید مطهریِ پارس آباد میرویم که با پیگیری های خبری، حل شده...
معضلی که عبور اب زراعی از جلوی منازل ، بوی نامطبوع و تجمع حشرات ایجاد  کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حل مشکل محله شهید مطهریِ پارس آباد

 

دیگر خبرها

  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید