Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماه اول سال جاری، ۴۷ نفر از ورزشکاران استان به مسابقات کشوری اعزام شدند.

ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: 7 هزار و 717 نفر از ورزشکاران از ابتدای سال جاری تاکنون سازماندهی شدند.

 

وی افزود: همچنین 224 برنامه ورزش همگانی، 87 برنامه روستایی و عشایری، 28 کلاس های آموزشی، اعزام 47 نفر از ورزشکاران به مسابقات کشوری، میزبانی از 4 دوره از مسابقات کشوری، حاضر شدن 6 تیم ورزشی در لیگهای کشوری، از جمله اقداماتی است که در این مدت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان یادآور شد: کسب دو مقام ورزشی در جام آسیایی و دعوت شدن 6 نفر از ورزشکاران به اردوی تیم ملی، برگزاری 297 مسابقات داخلی و 30 مسابقات استانی ورزشی از دیگر اقدامات ورزش و جوانان در 6 ماه ابتدایی سال جاری بود.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین کانون های مساجد پیاده روی اربعین دیدار با رهبری ختم مرز چذابه سوگواره علمدار کربلا انقلاب اسلامی جام آسیایی ورزشکاران ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی وشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اشاره و اظهار کرد: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت: شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش‌های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوزه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

کد خبر 6095343

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک