Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@13:52:08 GMT

سعودیها عامل قتل خاشقجی هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۰۱۵۴

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از تلويزيون الجزيره ، عضو جمهوریخواه سنای آمریکا تاکید کرد سعودیها در قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستانی در کنسولگری این کشور در استانبول ترکیه دست دارند. 
سناتور جان کندی گفت سعودیها در قتل جمال خاشقجی دست دارند. 
کندی از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کنگره خواست با قویترین کلمات، این جنایت را محکوم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با تاکید بر اینکه باید با صراحت کامل با سعودیها سخن گفت، افزود: به اعتقاد من، خاشقجی مرده است. فکر نمی کنم ربوده شده یا به فضا رفته باشد. به اعتقاد من، او مرده است و سعودیها او را کشته اند. 
سناتور جان کندی خاطر نشان کرد: این مسئله که ملک سلمان یا شاهزاده محمد از این مسئله آگاهی داشته اند یا نه، ارزشی ندارد، زیرا در هر صورت، این دو هستند که کشتی را هدایت می کنند. ما چه کاری باید در برابر آن صورت دهیم؟ باید این رفتار را با شدیدترین کلمات ممکن، محکوم کنیم. هم رئیس جمهور و هم کنگره باید این اقدام را صورت دهند. این رفتار سعودیها قابل قبول نیست و در برابر افکار عمومی به حاکمیت عربستان ضربه می زند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سناتورهای آمریکایی خواستار افشای روابط مالی ترامپ با سعودیها شدند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جمهوریخواه عربستان قتل خاشقجی کندي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟

مهدی فضائلی به این سوال که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به این که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

فضائلی در این باره در شبکه ایکس نوشت:

میدانید چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ بخاطر آزادی؟! حقوق خبرنگاران؟! نه

‏چون مطمئن هستند هیچ مداخله‌گر خارجی که بتواند با این تصاویر افکار عمومی  آمریکا را مدیریت و بحران را از کنترل خارج کند وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • برای استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد