Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: وظایف کاری نیروهای امنیتی مشخص و اقدامت امنیتی و انتظامی با اشراف اطلاعاتی در ایام  اربعین به صورت کامل اجرا می شود و از عموم زائران می خواهم تا بار ممنوعه همراه نداشته و با روادید معتبر به پایانه های مرزی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام زیر ساخت های مرزهای خوزستان برای پذیرش زوار و اعزام آنان به به کشور عرق آماده است و مشکل آب پایانه های مرزی حل و سرویس های بهداشتی و حمام ها آماده اند.

شریعتی عنوان کرد: اقدامات برای دائمی شدن جایگاه مواکب در مرزها در حال انجام است تا زوار اربعین در سال های آتی مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/م

زائران اربعین با روادید معتبر به مرز بیایند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اربعین 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود

به گزارش همشهری آنلاین، پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوزهای تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می گیرد. این مسیر ریلی _تونلی از آن جهت حائز اهمیت است که با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می شود. در جریان اقداماتی که برای بازسازی و راه اندازی پایانه جدید شرق مدنظر قرار گرفته، موضوع اتصال این پردیس مسافری به شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری است. پروژه توسعه شرقی خط ۲ که اتفاقاً به پایانه جدید شرق ختم می شود، در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت مصوب شده است اما مسیر و محل ایستگاههای آن باید مورد مطالعه مجدد قرار گرفته و مجوزهای لازم را دریافت کند.

عملیات توسعه شرقی خط ۲ مترو شروع و حدود ۱۴۰۰ متر از این مسیر حفاری و تونل سازی شده و با حفر ادامه تونل به میزان تقریبی ۳۶۰۰ متر عملاً از ایستگاه فرهنگسرا به پردیس مسافری شرق دسترسی ایجاد می شود؛ حتی جانمایی ایستگاه پایانی این مسیر در طبقه منفی یک ساختمان اصلی پایانه جدید شرق هم صورت گرفته است.

در صورت تکمیل مطالعات مربوطه، اخذ مجوزهای لازم و تامین به موقع منابع مالی، امکان اتصال ایستگاه مترو فرهنگسرا به پایانه جدید شرق تا پایان سال آینده وجود دارد. البته بررسی های لازم جهت ایجاد دیگر مدهای حمل و نقل عمومی تا پردیس مسافری شرق نیز در حال انجام است و اگر امکان سنجی های صورت گرفته تایید شود، می توان به راه اندازی سایر سیستم های حمل و نقلی مثل قطار سبک شهری (ال آر تی) در این مسیر هم تدابیری اندیشید.

کد خبر 848739 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مترو خط ۲ شهردارى تهران تهران مترو تهران

دیگر خبرها

  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه