Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - یک رسانه اسپانیایی احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ را قوت بخشیده است. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رادیو کادناسر اسپانیا مدعی شده که امکان دارد باشگاه بارسلونا برنامه خود برای پس گرفتن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن را جلو بیندازد.

طبق ادعای این شبکه، یکی از  گزینه‌های باشگاه بارسلونا در حوزه نقل و انتقالات، خرید نیمار در سال 2020 با رقمی پایین‌تر از 200 میلیون یورو است و این باشگاه اطمینان دارد که ستاره برزیلی سابقش ظرف دو سال دیگر و شاید زودتر از آن هم پارک دو پرنس را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خروج نیمار از پاری‌سن‌ژرمن با توجه به قرارداد 222 میلیون یورویی که او تابستان سال 2017 با پاری‌سن‌ژرمن بست و موضع سفت و سخت باشگاه فرانسوی درباره فروشی نبودن این بازیکن برزیلی خیلی بعید به نظر می‌رسد اما طبق ادعای کادناسر، باشگاه بارسلونا معتقد است که نیمار با PSG توافقی حاصل کرده که به او اجازه می‌دهد تابستان سال 2019 با پرداخت شدن 220 میلیون یورو به قهرمان فرانسه، این تیم را ترک می‌کند. در صورتی که هیچ باشگاهی حاضر نشود چنین رقمی را بابت خرید نیمار بپردازد، او می‌تواند با رقمی کمتر از 200 میلیون یورو پاری‌‌سن‌ژرمن را در تابستان سال 2020 ترک کند.

کارواخال: نیمار قصد ماندن در رئال مادرید را داشت

چندی پیش نشریه موندودپورتیوو کاتالونیا در گزارشی مدعی شده بود که نیمار از رفتن از بارسلونا پشیمان شده و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه رسانده است و به آنها گفته که خیال برگشتن دارد. این نشریه حتی مدعی شده است که نیمار تابستان امسال در سفری که به بارسلونا داشته، در حضور یکی از مدیران باشگاه بارسلونا و در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بوده از اشتباه بودن تصمیمش برای ترک نوکمپ گفته و از او خواهش کرده راهی برای برگشتنش به جمع آبی‌و‌اناری‌ها پیدا کند.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

توهم بارسلونا نابود شد، پاری سن ژرمن و انریکه کاری با بارسلونا کردند که آنها هرگز فراموش نمی کنند. خبر بدتر برای بلوگرانا؟ ام باپه در راه است!

دانلود (107.9MB)

دیگر خبرها